eze week ben ik eens even door huis en tuin gegaan met een fototostel om in beeld te brengen wat ik allemaal voor projecten heb lopen of liever gezegd heb liggen. Een aantal dingen die ik ooit begonnen ben, of gekocht heb omdat het zo leuk leek, activiteiten waar de fut uit is, UFO’s oftewel Unfinished Objects, maar ook een aantal vage plannen die nog niet meedoen in de vaart der volkeren zoals dat zo mooi heet.

Een veelzeggende reportage:

Drie cursussen digitale fotografie!

Breiwerk: zwart vest in wording – al een keer uitgehaald en op nieuw begonnen-!

De stoffenvoorraad: meer dan genoeg voor minimaal 30 creaties!

De tuin, ooit een groene oase!

Herinneringsdoosjes en boekjes voor de kids voor later!

Een gezinskookboek met alle favoriete recepten!

 Nog niet gelezen boeken op mijn nachtkastje en er staan er nog veel meer op mijn wenslijstje!

Scrapbookproject: The Book of Me!

Een gevulde MP3!

Het rommelige familie-album van mijn moeder herscheppen!

Het oude vinyl digitaliseren en de LP’s verkopen op Marktplaats!

Alle tuindocmentatie digitaliseren tot ons eigen tuinboek!

Alle foto’s van afgelopen jaar in een paar mooie digitale albums – de zomervakantie is al af-!

Een zwarte zomertrui, een leuke katoenen top, een mouwvest breien!

Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om een baan te zoeken, het huishouden te doen, de kids op te voeden, te sporten en cursussen te volgen 😉 Alles begint met een eerste stap heeft zo’n filosoof ooit gezegd, dus zo zal ik ook wel beginnen. Jullie horen er nog wel van.

»

  1. Heleen schreef:

    Haha, ik heb minstens zoveel UFO’s, maar gelukkig geen goede camera om het vast te leggen!!! Frustrerend blijft het, mijn vlisotrap komt al spontaan naar beneden van alle troep die we op zolder hebben verstopt!!! Don’t wory, er komt een tijd dat je kinderen al die troep die je voor ze bewaard hebt allemaal op hun eigen zolder leggen!!

  2. Juliet schreef:

    Van Juliet

    Leuk om al jouw bezigheden te lezen, maar als ik voor mijzelf alles zou opsommen,wat ik allemaal nog moet of mag doen, ben ik bang dat er niets meer van komt.
    Ik bekijk het per dag, met natuurlijk wel de weekindeling in mijn achterhoofd en de agenda om afspraken niet te vergeten. Ik werk gemiddeld 20-25 uur per week in de wijkzorg en het Radboud als verpleegkundige en heb al veel tijd nodig om alle cursussen ( ja,ja ook computer-cursussen ivm met het EPD) op allerlei gebied die je tegenwoordig moet volgen bij te houden om je BIG-registratie te behouden. Wat je dan overhoudt voor de kinderen en het huishouden is elke week te weinig. Dan heb ik het nog niet eens over het bijhouden van vrienden, familie en allerlei sociale verplichtingen.Ik denk wel dat dit voor heel veel vrouwen een herkenbare situatie is. Wie heeft het tegenwoordig nu niet druk! En Dorothe, een zwart breiwerkje voor een vest heb ik ook al 2 jaar in de kast liggen en heel af en toe ga ik ermee verder, maar dan moet ik weer eerst al die fantasie steken bestuderen, want die ben ik dan weer vergeten.
    Je ziet ieder heeft zo zijn eigen drukte, maar zolang ik alles nog kan doen, hoor je mij niet klagen.

    • djaktief schreef:

      Hoi Juliet en Heleen,

      Natuurlijk had ik niet verwacht dt ik de enige met UFO’s zou zijn. Ik erger me er ook niet aan, maar nu ik de 50 gepasseerd ben realiseer ik me dat ik keuzes moet maken over wat ik nog echt wil doen. Of dat breiwerkje het gaat halen, weet ik zo net nog niet. ;-)) Mijn ogen kunnen inderdaad de steken niet meer goed zien, ook zo’n onschuldig 50+ kwaaltje ;-)) Toi toi met jullie bezigheden. want ik weet hoe drukke banen buitenshuis jullie hebben.

      groetjes,

      Dorothé

Geef een reactie

