Afgelopen weekend waren manlief en ik er eens even heerlijk tussenuit zonder de kinderen. Lekker eten, drinken, wandelen, fotogaferen, kletsen, slapen enz., even weer op adem komen. Van de gevonden schelpen heb ik vanmiddag een leuke decoratie in elkaar gehaakt.

Verder een paar foto’s die we bewaren als herinnering aan dit heerlijke weekendje in Wijk aan Zee en onze wandelingen. Bedankt gulle gevers, oppassers en opletters!

   

 

»

  1. Ada schreef:

    Wat heerlijk om er met dat mooie weer even samen tussen uit te zijn en je foto’s zijn echt prachtig .!

  2. djaktief schreef:

    Hoi Ada,

    Ze zijn gemaakt met een Panasonic Lumix, gewoon ritsrats klik dus. Ik had geen puf om de spiegelreflex mee te nemen om te wandelen. Veel te zwaar. Het is mijn mans toestelletje, maar nu heb ik me eens meer verdiept in de mogelijkheden en die blijken goed mee te vallen.

    groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

