Al vanaf 06.00 zit ik vanochtend achter de computer want ik kon door de drukte in mijn hoofd niet lekker meer slapen toen manlief om 05.45  opstond voor zijn schaatstraining (ik ben niet de enige sportgek hier). Helaas heeft de internetverbinding een luie dag en openen de meeste pagina’s heel langzaam of helemaal niet, dus even een snelle blog zit er niet in. Ik weet dat ik me niet druk moet maken, maar helaas ben ik wel besmet met het drukvirus. Daarvoor ben ik meestal erg bevattelijk in mei en december, maar nu steekt het al in november de kop op. Ik heb wel twee lekker makkelijke recepten uit mijn eigen simpele kookstijl. En nu niet de tijd die je hiermee wint weer volproppen met iets anders, maar even lekker lui op de bank, liefst met boek of krant!!!

»

  1. Heleen schreef:

    Zo…. Ik kan lekker een uurtje blijven liggen, want nu ik weet wat ik ga eten vanavond bepaar ik veel tijd aan het eind van de dag, die ik nu maar vast inpik! Gelukkig doet sint de winkels open op zondag!

  2. Ada schreef:

    Dat ziet er lekker uit ,zeker de moeite waard om een keertje te maken

  3. djaktief schreef:

    Dat is het doel juist Heleen even een momentje voor jezelf. Wij liggen er ook standaard een uur te laat in.

    groetjes,

    Dorothé

  4. djaktief schreef:

    Hoi Ada,

    Het kan eigenlijk niet mislukken. De kiip wordt hier wel wekelijks een keer gegeten. Ik leuk het op met een gebakken eitje, kroepoek of maak het met mihoen of noodles. Zo heb je toch wat variatie.

    groetjes,

    Dorothé

  5. KnutzEls schreef:

    Ik denk dat ik de kaarten kopieer, nog wat simpele recepten erbij zoek en een setje kado doe aan mijn nichtje. Zij heeft deze map ook en kan op dit moment snelle, eenvoudige 2 pitsgerechten heel goed gebruiken. Moet wel de hoeveelheden verminderen, want zij is in haar eentje met kleuter met mini-honger 😉

Geef een reactie

