Van Word Press krijg je aan het eind van het jaar een overzicht van je blogactiviteiten. Natuurlijk deel ik dit graag met jullie, want wat is een blog zonder lezers nietwaar… hartelijk dank allemaal, binnenkort komt hier  wel weer eens een echt verhaaltje, maar het is nu nog vakantie. Ik heb zowaar een boek uit. Het was een echte pageturner ‘De eenzaamheid van de priemgetallen’  van de Italiaanse schrijver Paolo Giordano. Het gaat over jezelf zijn en over de eenzaamheid die dat met zich mee kan brengen. Googel maar op uittreksel en de titel en je krijgt meer informatie, maar dan heb ik de inhoud tenminste niet verklapt.

groetjes,

Dorothé

 

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 1.500 times in 2011. If it were a cable car, it would take about 25 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

Eén reactie »

  1. Ada schreef:

    Hoi ,hoi,

    Wat heerlijk hé om een lekker boek te lezen ….ik lees tegenwoordig op de Ipad en ik moet zeggen dat ik er even aan moest wennen maar ik zal nu niet anders meer willen
    Het boek wat ik nu net uit heb gaat natuurlijk over quilten (LOL) De Quiltclub van Jennifer Chiaverini
    Veel lees en blogplezier
    Groetjes Ada

Geef een reactie

