klaar voor de start

 aankomst en vertrek bij drankpost op 8 km

Nu had ik gisteren de foto’s aan het einde op mijn blog gezet, maar die ziet natuurlijk niemand meer. Wie gaat een bericht twee keer lezen??? Daarom heb ik ze maar vandaag in een nieuw blogje geplaatst met gelijk een verslag van de tussenstand van mijn voeten…………. ik ben niet ontevreden want:

      • na de massage op zondagmiddag kon ik recht lopen en had ik geen last meer van mijn bilspieren
      • ik heb geen pijnstillers geslikt en niet ‘geijst’  maar wel steeds schoenen gedragen ivm demping
      • maandag voelde de voet wat pijnlijk maar dat werd steeds beter
      • maandag was ik wel moe maar ik had helemaal nergens spierpijn
      • vandaag voelt mijn voet een beetje beurs/gevoelig maar ik heb geen echte pijn
      • bij fitness vandaag was ik behoorlijk fit, maar ik heb toch een lichter programma gedraaid als anders
      • de 1,5 uur wandelen als overblijfkracht gaf niet meer pijnklachten aan mijn voet

Zo nu genoeg geblogd over voeten etc. We gaan ons maar weer eens richten op wat andere activiteiten, want binnenkort komt het Excelexamen eraan en ik heb pas twee van de vier hoofdstukken gedaan. Verder ligt er ook nog een uitwerking van twee details van mijn cursus patroontekenen en er moet ook gekookt, gewassen en gemoederd worden natuurlijk. Ik ga gauw aan de slag.

Geef een reactie

