»

  1. djaktief schreef:

    Hoi lezers,

    Voor degenen die het niet snappen. Ik doe dus mee aan woordeloze woensdag van de mamablogs waar ik me heb aangemeld. Het is de bedoeling dat er meer mensen daardoor je blog leren kennen, want als je je aanmeld dan komen andere ook bij jou kijken. Ik heb mijn eigen blog op de mamablogs nog niet voorbij zien komen, dus ik weet niet of het wel gelukt is.

    groetjes,

    Dorothé

  2. Vlijtig Liesje schreef:

    Hoi Dorothé,

    ik heb je blog gezien op de Mamablogs, dus je aanmelding is gelukt.
    Leuk dat je meedoet met Woordeloze Woensdag. Het is elke week weer een uitdaging om een post zonder woorden te maken.

  3. Mamamaai schreef:

    Hoi Dorothé, je staat in ieder geval wel bij de woordeloze woensdag want via de mamablog kom ik op jouw blog. Leuk!

  4. Renate schreef:

    Hoi Dorothe,
    Ik zag je reactie op mijn blog en kwam even bij jouw blog kijken. Ik zag dat je naast hardlopen ook kleding maakt. Dat doe ik ook. Daar heb ik ook een blog van: http://www.fienke.blogspot.com Alleen heb ik de laatste tijd daar niet meer zoveel geblogd (schaam) Ik ga straks (als de kinderen op bed liggen) uitgebreid je blog lezen. Ik ben benieuwd….
    Groeten Renate

    • djaktief schreef:

      Hi Renate,

      Twee blogs dat is dubbel werk, maar je lezers hoeven niet stukken over te slaan die hen niet interesseren. Ik ga volgende week op je blog kijken, want ik heb ook nog een examen van een computercursus deze week en morgen moet ik 35 km dus het is druk. Mijn creaties oude creaties zijn elders te zien. Als je me mailt op djaktief@live.nl zend ik je de link. Die zet ik nl. niet in mijn blog omdat mijn kinderen al ouder zijn en als je dan gegoogeld worden is er een pestrisico. Tengenwoordig gaat he theel anders op het VO helaas.

      groetjes,

      Dorothé

      ps het mailadres valt weg tegen de achtergrond kleur, maar je kunt he took vinden in abuot me.

Geef een reactie

