Vandaag examen voor de derde module ECDL over Excel en het is goed afgelopen. Je moet 35 vragen maken op de computer – open- en meerkeuze en opdrachten door elkaar- en daarvan moet je 75% goed beantwoorden om te slagen. Het lukte me om 80% goed in te vullen – een vette 6,8 volgens zoonlief – dus ik heb nu mijn 4e stempeltje en daarmee mijn Startscertificaat European Computers Drivers Licence behaald. Ik ben er heel trots op omdat ik er echt heel erg mijn best op heb gedaan. Gisteravond ben ik gewoon opnieuw begonnen aan het lastigste hoofdstuk Formules en heb alle oefenopdrachten nogmaals gemaakt. Verder hulde aan de rest van het gezin voor alle schouderklopjes en het stilzwijgend slikken dat ‘mam’ nergens tijd voor had. De  volgende modules staan nog op het progamma Acces, Powerpoint en Outlook voor de komende 3 maanden, maar dat kan nooit zo lastig meer zijn als Excel.

»

  1. Lianne schreef:

    Goed gedaan! Proficiat!

  2. Ada schreef:

    Gefeliciteerd …op naar de volgende.!

  3. KnutzEls schreef:

    En nog een schouderklopje, van mij!!

  4. Affodil schreef:

    Van harte gefeliciteerd, hoor!

  5. djaktief schreef:

    Bedankt allemaal! Ik heb heerlijk geslapen vannacht 😉

    groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

