Gefinished in 4:24 en nog wat (nettotijd).

Mooie marathon, wel koud en niet zonder problemen maar ik heb genoten.

Binnenkort meer.

»

  1. Herman en Gea van de spotrtschool schreef:

    Hallo Dorothe super gedaan. We zien je wel weer op de sportschool dan horen we wel hoe het verder is gegaan. Groetjes Herman en Gea

  2. Tiny Raijmakers schreef:

    Goed gedaan!! Dorothé Gefeliciteerd!

  3. feikje schreef:

    Super hoor! Gefeliciteerd.

  4. paulaijzerman76 schreef:

    Toppertje! Goed gedaan hoor! Gefeliciteerd!

  5. Andrea schreef:

    Herzlichen Glückwunsch!!!!

  6. Lianne schreef:

    Ik ben trots op je!

  7. renate Kooij schreef:

    Goed gedaan, gefeliciteerd!

  8. Heleen schreef:

    respect respect, diep respect!!!!!! super prestatie van jou en alle deelnemers!!

  9. Micheline schreef:

    Goed gedaan Dorothé! Mooie tijd!

  10. KnutzEls schreef:

    Hardstikke goed gedaan!!

  11. veronique schreef:

    proficiat. Wat een geweldige prestatie, dat doe ik je niet na, dus voor mij heb je de 1e plaats verdiend, die andere meelopers ken ik bovendien niet.

    Ga je nu trainen voor New York?????? Op de marathon van Egmond in januari??

  12. djaktief schreef:

    Bedankt allemaal !!!

    Ik vond het heel bijzonder om het te kunnen doen en voel me net een held bij zoveel felicitaties.

    groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

