Vijf dagen sjouwen met 5 mensen door Berlijn leverde ca. 700 foto’s op. Een selectie van ongebruikelijke plaatjes 😉

Klik met rechtermuisknop op de foto voor vergroting en omschrijving…

Klik met linkermuisknop voor diashow………

»

  1. KnutzEls schreef:

    Ha leuk, wij gaan over een paar maandjes weer naar Berlijn;. Waren er in 2007 en zijn benieuwd wat er allemaal veranderd is. Dit is een mooi voorproefje voor Leo en mij.

    • djaktief schreef:

      Hoi Els,

      Hou er rekening mee dat je sommige dingen tevoren moet reserveren zoals een bezoek aan de nieuwe koepel van de Bundestag en de toegang tot het Neues Museum (Egyptische kunst oa beeld Nefertete).

      Verder vond ik veel info op
      http://www.berlijninfo.nl en http://berlijn-blog.nl

      Ik maak nog een reisverslag van onze belevenissen, maar dat is niet blogproof. Dat laat ik je dan wel lezen als je wilt.

      groetjes,

      Dorothé

  2. Heleen schreef:

    Dat heb je in ieder geval binnen! Heerlijke stad hè Berlijn, ik zou zo nog een keertje terug willen!

    • djaktief schreef:

      Dat ga ik zeker nog een keertje doen Heleen. Berlijn stond al op mijn halve marathonlijstje, en dan een paar dagen lekker eraan vastknopen. Ik heb maar 3 winkels van de Kurfürstendam gedaan, dus ik moet terug 😉

      groetjes,

      Dorothé

  3. Affodil schreef:

    Berlijn staat al lang op ons to do-lijstje. Ooit moet het er toch eens van komen.

  4. bertiebo schreef:

    Mooie foto’s heb je gemaakt. Berlijn vind ik geweldig.

    • djaktief schreef:

      Bedankt voor het compliment Bertie. Ik heb natuurlijk ook heel veel clichéfoto’s gemaakt. Want die zijn ook leuk om vast te leggen. Er is zoveel te zien daar. De kinderen waren mee anders had ik drie keer meer gezien en gedaan dan nu en misschien nog meer foto’s gehad 😉

      groetjes,

      Dorothé

Geef een reactie

