Hé hé eindelijk een vakantiegevoel, want het is gelukt gistervanavond om te slagen voor mijn examen Acces (database) voor het ECDL-certificaat. Nog one to go – websurfen en communicatie/mail oftwel Outlook – op 30 augustus (dat is het voor je er erg in hebt) en dan ben ik weer helemaal E-included zoals ze dat zo mooi noemen. Je moet 75% goed hebben en ik haalde een score van 88% tegenover de 66% van de vorige keer. Het eerste examen deed ik met een 100 % goed, maar dat was alleen maar theorie. De kids zijn ook allemaal over naar het volgende leerjaar. Dus wat ons betreft kan de vlag uit. Ik hoop dat we er niemand mee voor het hoofd stoten die net ergens minder goede berichten over heeft gekregen – want dat is helaas ook het geval natuurlijk. Luck happens and shit happens en met het een kun je natuurlijk beter overweg dan met het andere.

Nu wordt het tijd om een beetje te relaxen – alhoewel ik nog lang niet huishoudelijk op orde ben – laat staan dat ik al voorbereid ben op de vakantie die ons dit jaar naar Great Britain zal voeren. Wat vakantie betref zijn wij ook van het actieve type maar dan wel met mate. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen maar we zullen ons daar vast wel amuseren. Go with the flow zullen we maar zeggen.

Ik heb er lang over getwijfeld of ik het blog ook een vakantie zou gunnen – want daar zit natuurlijk toch best veel tijd in – maar ik kies voor een tussenvorm. In de vakantieperiode zorg ik wel dat er iedere week een blog verschijnt, maar dan ééntje die niet teveel werk vraagt en die ik ook vooruit kan maken. Wij zijn nl. nog van die types die bij voorkeur telefonisch en digitaal onbereikbaar zijn op vakantie, anders word ik nog geleefd 😉  Ik hoop dat op deze manier een draadje met mijn lezers vast hou. In verband met de zelfgekozen loskoppeling van het web zal ik niet frequent in de gelegenheid zijn om in te gaan op reacties – alhoewel die door mijn natuurlijk altijd wel heel erg gewaardeerd worden 😉

Nou om een lang verhaal kort te maken: ik wens iedereen de komende periode – of je nou weggaat of thuis een staycation houdt – lekker veel zon en tijd toe om die dingen te doen waarvan je je beter gaat voelen. Tot later…………..

»

  1. Zuster Klivia schreef:

    Héél veel plezier en tot na de vakantie. Enjoy! 🙂

  2. Tiny schreef:

    Goeie vakantie gewenst! Geniet er maar van.

  3. joan Stas schreef:

    Hartstikke goed Dorothé! Gefeliciteerd!
    Geniet van de vakantie.
    Groetjes Joan

  4. feikje schreef:

    Gefeliciteerd! Zo geniet je extra van het vakantiegevoel. Veel plezier in GB.

  5. femke schreef:

    Gefeliciteerd en fijne vakantie!

  6. Lianne schreef:

    Nou, acces is in de pocket, op naar het laatste onderdeel. Goed gedaan hoor, ook voor de jongens! Geniet van een welverdiende vakantie!

  7. KnutzEls schreef:

    Gefeliciteerd! En de kinderen ook. Lekker relaxed gevoel daar bij jullie toch? Veel plezier in GB, keep left en kom weer helemaal gezond en heel terug!

  8. Andrea schreef:

    Herzlichen Glückwunsch und für die ganze Familie schöne Ferientage!

  9. djaktief schreef:

    Bedankt allemaal en insgelijks voor wat de vakantie betreft.

    groetjes,

    Dorothé

  10. Affodil schreef:

    Geniet! En gefeliciteerd met de resultaten.

  11. ada schreef:

    Hoi,hoi,

    Hartelijk gefeliciteerd ,en ga lekker genieten van je welverdiende vakantie

    Groetjes Ada

  12. Jacqueline schreef:

    Gefeliciteerd en een hele fijne vakantie. Misschien tot ziens op 12 augustus ? 😉

Geef een reactie

