Aanvulling zie  http://giventofly.nl/ voor haar eigen verhaal

Twitterfoto van Leonie van den Haak onderweg van Athene naar Sparta = 246 km

ongelooflijke sportprestatie van 6 marathons achter elkaar

bij >35 graden in 28:42:06

2e vrouw en 8e overall

waarom staat dit niet op de voorpagina!!!

meer info:

Losse Veter

Ultraned wedstrijdverslag 1 en Ultraned wedstrijdverslag 2

Spartaklon

foto’s Facebook en foto’s officieel

Woordeloze Woensdag is een blog hop waarbij je een post doet, zónder woorden. Je laat een foto, plaatje, tekening of afbeelding het voor je zeggen!
Klik op het plaatje voor meer info

»

  1. Julie schreef:

    Hoi Dorothé, wat een leuk concept die woordenloze woensdag. Zelf heb ik altijd de neiging (omwille van mijn liefde voor taal) net zo veel mogelijk woorden te gebruiken om te zeggen wat ik wil zeggen. Zou dus een goede oefening voor me zijn, ik hou het in het achterhoofd. En Leonie heeft dat natuurlijk SCHITTEREND gedaan. Da’s altijd zo hé, voetballers en wielrenners halen de kranten altijd, maar zo’n topprestatie moet je dan ergens tussen de kleine lettertjes gaan zoeken. Doodzonde! Groetjes, Julie

  2. Purperpolletje schreef:

    Ontzettend knap, zeg! Trouwens, wat een zomertje is het daar nog…

  3. Mama Krieltje schreef:

    Niet helemaal woordeloos maar je laat je lezer sprakeloos achter. Dus dat telt ongetwijfeld ook…
    Wat een prestatie!

    Liefs,
    Mama Krieltje

  4. Kim schreef:

    Wat een prestatie zeg! 246 km!!! Ik haal daar nog geen tiende van! 🙂 Prachtige foto’s!

Geef een reactie

