Beloning na 18,2 km run

Woordeloze Woensdag is een blog hop waarbij je een post doet, zónder woorden. Je laat een foto, plaatje, tekening of afbeelding het voor je zeggen!
Klik op het plaatje voor meer info

»

  1. Julie Mestdagh schreef:

    Mmmmmmm… ik ben al weg voor 18km!

  2. Nanda schreef:

    Het eerste dat ik dacht bij de foto was: hè, zo’n mokje had ik ook!!!
    Geen idee waar die gebleven is.
    Goed hoor: 18,2 kilometers rennen!

    • djaktief schreef:

      Grappig Nanda… mijn andere kaboutermokjes zijn allemaal gesneuveld in de loop der jaren….ze drinken zo lekker want ze zijn van porselein. Verder gingen mijn benen gewoon haast vanzelf vandaag… echt lekker gerend.

      groetjes,

      Dorothé

      • Nanda schreef:

        Hij dronk inderdaad lekker. Ik zoek me inmiddels helemaal gek in huis maar kan ‘m niet vinden. Ik ben bang dat hij bij mijn ex in het keukenkastje is blijven staan 😦
        Heerlijk hoor, als je zo lekker kunt hardlopen. Helaas willen mijn voeten en knieen daar niet meer aan meewerken.

  3. MamaWendy schreef:

    wow, 18 km…… petje af hoor!

  4. Nicole schreef:

    Dat ziet er goed uit Dorothé! En het smaakt dan ook nog extra lekker.

  5. Jacqueline schreef:

    Handig zo’n bloghop… zeker wanneer je heel weinig tijd hebt.

Geef een reactie

