Vandaag ging ik met een vriendin eindelijk naar de film over De Marathon. Natuurlijk moet je dan wel in stijl gaan: rennend dus 

De bioscoop zit maar 8 km weg, dus ik zou niet doodmoe en bezweet aan komen. Dat is voor de rest van het publiek ook wel fijn. Mijn vriendin maakte een foto bij de ingang, want alle grote posters hadden reeds plaats moeten maken voor James Bond. Als je wilt lezen waar de film over gaat moet je bij Ronald maar even kijken. Normaliter is het mijn genre niet maar ik heb toch af en toe met tranen in mijn ogen zitten kijken. Veel dingen worden erg gechargeerd en je moet het gevloek voor lief nemen maar ik vond het wel de moeite waard. Verder vond ik het heel grappig dat je toch zoekt naar herkenningspunten en automatisch je eigen tijden weer weet als de klok op de film in beeld komt. Meer vertel ik er niet over want ik wil niemands kijkplezier bederven 😉

»

  1. Lianne schreef:

    Ik heb al veel positieve reacties gehoord op deze film. Leuk om op deze sportieve manier naar de bioscoop te gaan.

  2. Julie schreef:

    HIhi wat leuk dat jullie naar de cinema gelopen zijn 🙂 Ben blij dat de film zo goed is meegevallen! Ik hoop hem binnenkort ook te kunnen zien, ofwel na de ’t is voor niksloop in Geldrop, ofwel tijdens ons weekendje in Rotterdam. Na jouw positieve feedback is de goesting nog groter! Prettig weekend. Julie

  3. onehappyjogger schreef:

    grappig dat jullie naar de bioscoop gelopen hebben. Dat zou ik persoonlijk niet doen, want ik zweet al na enkele 100’en meters hardlopen, hihi. Leuk dat je ervan genoten hebt!

  4. djaktief schreef:

    Mijn vriendin kwam van een heel andere kant, veel verder met de auto, maar voor mij is het een klein stukje. Ik had vooraf flink deo gespoten en niet zo hard gelopen hoor 😉

  5. NIcole schreef:

    Ik ben benieuwd naar deze film. In een recensie las ik al dat er veel in wordt gevloekt, maar dat is helaas typisch voor Nederlandse films…

  6. RunningHans schreef:

    jaja, dit is humor en grote klasse: lopend naar de marathon

  7. Jacqueline schreef:

    Dat was een orginele “binnenkomer”. Heb de film ook gezien en ondanks het vele gevloek toch genoten.

  8. djaktief schreef:

    Hans, Jacqueline en Nicole 😉

Geef een reactie

