…blogd, genaaid, gerend, getuinierd, gekookt, gebakken …..

Natuurlijk hou ik me ook een groot deel van de dag bezig met de gewone huishoudelijke werkzaamheden zoals wassen en vouwen – veel 😦 -, strijken – niet te veel ;-)-, boodschappen doen – veel -, schoonmaken – niet te veel – en natuurlijk een gezonde én lekkere maaltijd op tafel zetten ;-). Alhoewel ik me voorgenomen heb om er zo min mogelijk over te schrijven kon ik het niet laten twee foto’s te maken die best op woordeloze woensdag gepost hadden kunnen worden.

Behalve een flinke stapel administratie  en een rits telefoontjes om diverse afspraken te regelen voor nuttige – al dan niet aangename – zaken is het me gelukt om de beleggen van mijn gilet weer aan de goede kant van de voeringpanden te zetten. Nu kan ik verder waar ik twee weken geleden gebleven was 😉

Ik heb nog plannen voor een winterjas, een jurk of rok met t-shirt (s) maar daaraan zal ik wel niet beginnen voordat het 2013 is. Dat lijkt nog erg ver weg maar het is geloof ik nog maar 6 weken tot de kerst, dus….

De ‘overleden’ combinmagnetron is inmiddels – na rijp beraad over herinrichtings-plannen van de keuken in combinatie met de kabinetsplannen over de koopkracht – vervangen door dit fonkelnieuwe exemplaar. Gisteren bakten we de eerste cake erin, maar die werd zo snel soldaat gemaakt door het kroost die de bakkunst gemist had, dat hij de foto niet haalde. Daarom dus een plaatje van onze nieuwe ‘scherpe’ keukenhulp:

Wat verder ook veel tijd opslokt is het zoeken naar werk. Ik heb mijn CV inmiddels op diverse strategische plekken geüpload, maar dat gaat niet altijd zomaar omdat iedere organisatie zijn eigen database en lay out er op loslaat en dan kun je een vreemd of onaantrekkelijk CV krijgen als je dit niet corrigeert. Ik zit dus nu ook op Linkedinnetwerk en sta in diverse andere databanken. Zoeken naar vacatures, solliciteren en het bijhouden van al die contacten en gegevens kost ook best flink wat tijd en alhoewel ik graag ‘computer’ probeer ik toch de tijd die ik achter de pc doorbreng te beperken.

Ter compensatie heb ik gisteren maar weer eens mijn eigen Carnisse Halve Marathon gelopen (de kaart toont een kortere route omdat de aanloop vanaf mijn huis naar het begin er om privacyredenen niet op staat).

Leuke anekdote:  ik dacht dat ik mijn pr van 1:54:56 leek te benaderen. Ik  was ongeveer 1,5 km vanaf mijn einddoel en dat inspireerde me om nog even flink aan te zetten in plaats van rustig uit te lopen zoals ik normaal gebruikelijk ben. Toen ik de gegevens van mijn Garmin op de pc had gezet bleek echter dat ik ergens verkeerd was gelopen en dat ik slechts 19,8 km in 1:51:54 had gelopen 😉 Het is geen slecht resultaat voor een training maar de 10,6 km/u is nog lang niet de 11 km/u die ik nodig heb om dat pr te verbeteren. Die looptijd van gisteren minus een uurtje is wel mijn pr op de 10 km. Beide dateren uit 2010 dus daar is nog wel wat werk aan de winkel.

Maar eerst gaan we 9 december voor de Bruggenloop die ik vorig jaar ook deed. Ik hoop daar mijn pr op de 15 km te kunnen verbeteren (1:20:20 = 11,2 km/u). Theoretisch gezien zou dat mogelijk zijn omdat ik dit jaar al sneller liep op de Dam tot Dam loop (11,39 km/u over 10 EM = 16,093 km/u). Sweet dreams; we zien wel hoe het dan loopt. Ik ga nu eerst mijn pr ‘huis stofzuigen’  maar eens verbeteren 😉

»

  1. Julie schreef:

    Soms is het echt jammer dat een dag maar 24 uren heeft en je lichaam rust nodig heeft hé? ZOveel leuks (en minder leuks) te doen en zo weinig tijd. Jij zit in ieder geval ook niet stil precies, en dan tussendoor nog de tijd vinden om een bijna halve marathon te lopen. Knap! Had nu wél graag een fotootjes van die cake gezien 😉

  2. Zuster Klivia schreef:

    Ik dacht dat ik een drukke dag had, haha!

    Straks nog even 11 km fietsen om Jill weg te brengen. Dan heb ik er iets van 35 opzitten, vandaag. Ook aardig niet? Poeh.

  3. Tiny Raijmakers schreef:

    PR’s lopen moet je op wedstrijdjes doen. Niet op trainingen toch?

  4. Ada schreef:

    Hoi,
    Zo te zien gaan de huishoudlklussen je ook prima af en gebeurd alles gewoon op tijd
    Met het gilet komt het nu ook vast wel snel goed
    Je bent ook sportief weer geweldig bezig geweest want het was toch weer een behoorlijke ronde
    Gezellig om je verhaal weer te lezen

    Groetjes Ada

  5. RunningHans schreef:

    Met energie lopen we daar ook regelmatig. Langs de oude maas is leuk lopen

Geef een reactie

