Woordeloze Woensdag is een blog hop waarbij je een post doet, zónder woorden. Je laat een foto, plaatje, tekening of afbeelding het voor je zeggen!
Klik op het plaatje voor meer info

»

  1. Julie Mestdagh schreef:

    Heel benieuwd naar het eindresultaat van dit WIP. Zijn alvast leuke stofjes.

  2. Naatje schreef:

    Ik zie een goed gevulde woensdagmiddag! Veel succes, ik ben benieuwd naar de resultaten.

  3. Nicole schreef:

    Wauw je kunt nog heel wat kleding maken! Veel succes er mee.

  4. Leny van Merriënboer schreef:

    Zo, je bent nogal wat van plan. En ik dacht dat ík nogal veel dingen tegelijk onder handen had. Maar nee, het kan altijd nog erger (of beter; net hoe je het bekijkt). Is dat allemaal voor jezelf of maak je ook kleding voor een ander?

  5. Nanda schreef:

    Je kunt nog even vooruit! Knap hoor!

  6. Ada schreef:

    Wat heb je nog een prachtige collectie stofjes daar kun je nog lekker mee voorruit
    Best nog een hele klus…..

  7. Mama Krieltje schreef:

    Wat een mooie stofjes!
    Ik ben altijd een beetje jaloers wanneer ik zie hoe handig mensen zijn met een naaimachine. Ooit ga ik ook maar eens een cursus doen…

    Liefs,
    Mama Krieltje

Geef een reactie

