Woordeloze Woensdag is een blog hop waarbij je een post doet, zónder woorden. Je laat een foto, plaatje, tekening of afbeelding het voor je zeggen!
Klik op het plaatje voor meer info

»

  1. Nanda schreef:

    Haha…zo haal je ook je klanten binnen!

  2. Nicole schreef:

    Kostelijk echt! Die vind ik echt heel erg leuk.

  3. lianne schreef:

    Wat een geniaal idee en wat een creatieve geest om dit te verzinnen!

  4. Josine schreef:

    Haha wat een briljante actie!

  5. Julie Mestdagh schreef:

    Super! Waar is die crèche? Allen daarheen!

  6. MamaWendy schreef:

    Goed bedacht toch? Ik heb ergens anders ook zo’n bord gezien met ongeveer dezelfde tekst. Na-apers zijn overal 🙂

  7. joan Stas schreef:

    hihi Geweldig!!!

  8. djaktief schreef:

    Hi hi,

    Kijk ik op mijn blog zie ik ongewoon veel streepjes staan bij de statistieken. Blijk dat er gisteren 135 keer op geklikt is 😉 Maar ook iemand die beweerde dat deze foto al van voor internet was, terwijl ik hem toch echt dinsdagmiddag heb gemaakt in WC Carnisselande. Het idee zal niet origineel zijn maar ik vond het erg grappig.

    Bedankt allemaal en groetjes,

    Dorothé

  9. Floor schreef:

    Hihi, ik kwam vorig jaar in een winkelcentrum op Bali een spandoek tegen met dezelfde tekst, maar dan in het Engels, ach ja, het komt ergens vandaan. Maar hij blijft leuk!

Geef een reactie

