P1090952_1

Lidcactus van mijn moeder… al ouder dan ikzelf ben …. bloeit ieder jaar weer uitbundig

 

Woordeloze Woensdag is een blog hop waarbij je een post doet, zónder woorden. Je laat een foto, plaatje, tekening of afbeelding het voor je zeggen!
Klik op het plaatje voor meer info

»

  1. Wat beleeft Josine schreef:

    Heel mooi maar ik vind ze altijd wat spinnerigs hebben, deze planten…

  2. Nanda schreef:

    Prachtig. Hij lijkt wel van fluweel 🙂

  3. zo mooi, zelf heb ik ook een plant van mijn moeder, die plant is nu bijna 20 jaar oud.

  4. Nicole schreef:

    Dat een cactus zo mooi bloem kan dragen! Dat wist ik helemaal niet.

  5. Zuster Klivia schreef:

    Ik heb er ook jarenlang eentje gehad. Was eerlijk gezegd dat ie uiteindelijk het loodje legde, was niet mijn soort plant 😉

  6. MizFlurry schreef:

    Wow! Mijn planten overleven het nooit langer dan een paar maanden..

  7. Ada schreef:

    Prachtig zijn ze …ik heb er 3 op mijn werk staan ook in bloei !
    Zo mooi ….
    Groetjes Ada

  8. djaktief schreef:

    Goh wat veel bekijks voor zo’n oude plant ….. 145 kliks…
    De lidcactus is door het jaar heen absoluut niet mooi maar dor en suf of spinnerig zoals Josine ze noemde maar ik vind het fantastisch dat daaruit zulke bloemen kunnen komen. Zoals je bij mensen kunt zeggen …. dat had ik er niet achter gezocht….

    Verder leven al onze planten lang. Manlief heeft er nog van zijn studententijd (yuka) en ik heb varens van 20-30 jaar oud. Ik zal er nog eens over bloggen tzt.

    groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

