P1090946_1Ja dit vestje is helemaal af. Alles voor mijn derde module ‘blouses’ voor de opleiding Costumière is klaar om in te leveren. Afwachten wat de kleermaker van het vestje vindt en wanneer ik mijn certificaat krijg.

Ik heb hard gewerkt – niet alleen de laatste tijd – maar heel veel dingen zijn nog niet afgerond.  Ik laat op dit blog – net zoals zovelen- meestal het ‘klaar-plaatje’ zien, maar daarvan had ik er de afgelopen tijd dus niet zoveel. Er zijn zoveel dingen waarover ik zou willen bloggen maar de tijd ontbreekt en soms ook de digitale vaardigheid om het snel te publiceren voordat er weer een kind de computer claimt. Ik probeer me er niet druk om te maken en gewoon te genieten van wat er wel gaat, maar hierdoor dus wat minder blogberichten de afgelopen tijd. Later deze week doe ik nog wel verslag van de Bruggenloop die ik straks ga lopen…….. wat….. is het zo laat….. gauw een broodje eten en naar de start…..

schoen_699x355

»

  1. Ada schreef:

    Je vestje ziet er mooi uit …Dus de kleermaker zal best tevreden zijn,het geheel staat erg leuk
    Veel succes vanmiddag !

  2. Zuster Klivia schreef:

    Oh, je bent al klaar met lopen nu ik dit lees. Hoop dat je genoten hebt! 🙂

  3. Julie schreef:

    Hoi Dorothé, ik ben er zeker van dat je je certificaat krijgt! Jammer dat we elkaar gemist hebben vandaag maar proficiat, goed gelopen!

Geef een reactie

