!cid_3F679B5570264F0A9C81BAC47E0A560A@pcwoonkamer

Deze foto van de ontbijtloop stond van de week in de lokale kranten. Er is een bedrag van 1400 euro bij elkaar gelopen voor de Roparun. Op 20 april volgt een nieuwe actie van de Energieladies: de Heksenbezemsoeploop.

RunningHans wees me erop dat er nieuwe foto’s op de site van CAV Energie zijn geplaatst. Ik sta er nog een paar keer op maar de flitsende finishfoto van de ontbijtloop hoort toch wel op mijn blog. Allebei de voeten zijn los van de baan!

20130105-IMG_4193_Ontbijtloop_2013

Als ik dan toch een update maak:

Deze week trainde ik weer iets meer kilometers. Ik voel mijn hamstrings nog goed, maar het gaat beter als ik het tempo verlaag naar 6:30 min/km oftewel 9,5 km/uur. Verder heb ik dus loopkilomters vervangen door fietskilometers. Volgens mij is de berekening daarvoor dat 1 loopkilometer gelijk is aan 2 fietskilometers. (Graag zou ik meer info hebben over vervangende trainingen dus laat aub van je horen.) Ik wilde 30 kilometer fietsen, maar ik raakte de weg kwijt en toen werden het er 36. Die ochtend had ik al 8 km gerend dus je kunt wel spreken van een flinke duurtraining 😉

In totaal dus maandag fitness, woensdag en donderdag duurloop/fietsen en vanmiddag ga ik met zoonlief weer naar de sportschool waar ik wat meters op de loopband ga maken in de vorm van een lichte interval. Zaterdag wil ik weer een echte 1,5 uursloop draaien want ik wil toch proberen om de 30 km blogloop van Tiny te kunnen halen die eind februari gepland staat. En zondag loop ik ook. De eerste looprustdag staat voor maandag gepland. Normaal neem ik twee rustdagen per week – omdat ik anders niet herstel – maar dan loop ik langer en sneller, dus dit zou moeten kunnen.

»

  1. Julie Mestdagh schreef:

    Wat leuk, die actiefoto van je ontbijtloop, je was echt geconcentreerd aan het lopen dat zie je wel. Lekker sportief bezig ook! Ik duim dat je erbij zal kunnen zijn, bij Tiny.

  2. Een zweefmomentje! Wat geweldig goed van je dat je zo ontzaglijk actief bent.

  3. veronique schreef:

    wat heb je toch veel energie en doorzettingsvermogen

  4. RunningHans schreef:

    Leuk de energieladies in de krant. Ik heb hem ook op de site van de energieladies gezet. Je bent fanatiek bezig zeg. Prima

Geef een reactie

