blogknop

Nu ben ik dan een TBM met een blog en nog word ik ingehaald door de waan van de dag. Hulde aan al die bloggers met een baan buiten de deur. Wil ik nu teveel of deel ik mijn tijd niet goed in? In ieder geval kom ik er niet toe om binnen een week een post te maken over mijn activiteiten. Binnenkort volgt er waarschijnlijk ineens een hele serie en kan ik lekker op die groene knop hameren.

Het is een kwestie van keuzes maken nietwaar? Ik ben momenteel druk allerlei naaiwerk en mijn gezinskookboek en in die flow is het goed toeven. Uiteraard gaat het hardlopen gewoon door en wordt de to do lijst van ons gezin nooit korter 😉 Natuurlijk ben je als blogger bang dat mensen je niet meer kunnen vinden als je een pauze neemt,  vandaar dit berichtje.  Tot gauw!

»

  1. Eens gevonden blijft gevonden. Tot dan.

  2. ingewertwijn schreef:

    Volgens mij heb je al meerder full time carrières naast elkaar. Vandaag ben ik extra onder de indruk omdat ik zelf griep heb. By the way, wat is een TBM? Ik heb het proberen op te zoeken, maar krijg niks zinnigs.

  3. KnutzEls schreef:

    Ik heb een hele lijst blogs in mijn Google-reader. Telkens als er een nieuw blogje geplaatst wordt, zie ik dat. Zo vergeet ik niets en hoef ik ook niet telkens weer iedereen apart af om te zien of er iets nieuws te lezen is.
    Moet wel zo nu en dan de boel opschonen, maar ja dat blijft nou eenmaal altijd zo. Succes met de lijstjes!!

  4. Ada schreef:

    Je staat bij mij ook op de volgerslijst dus ik zie het altijd wanneer je iets nieuws plaatst
    En gelukkig kunnen we maar één ding tegelijk ……
    Fijne dag ,

  5. Zuster Klivia schreef:

    Hoe kan ik jou nou vergeten! 😉

  6. Julie Mestdagh schreef:

    Nou daar zeg je het Dorothé, jij hebt ook nog naaiwerk en een gezinskookboek, dat heb ik dan weer niet en daar zou ik ook geen tijd voor hebben. Doen wat je het leukste vindt. Niets hoeft! Alles mag.

  7. Tiny Raijmakers schreef:

    Och je schrijft iets als je tijd en zin hebt en is er iets gepost dan zien dat je lezers wel.

  8. Affodil schreef:

    Je staat bij mij ook in de blogrol en bovendien krijg ik een seintje als er nieuws is. Trouwens: blogsters met een job buiten de deur komen dan weer niet toe aan al die dingen die jij doet. Ik word soms moe als ik het allemaal lees! 😉

  9. Mrs.dBvZ schreef:

    Je verschijnt vanzelf weer in mijn reader. No worries!

  10. Jacqueline schreef:

    Heeeeeel herkenbaar. Langleve google reader… dus mij raak je niet kwijt 😉

Geef een reactie

