2013-03-04 18.30.55_1

Maandag was de eerste naailes die ik had na het behalen van mijn derde en waarschijnlijk laatste certificaat van de opleiding Patroontekenen van de Modevakschool. Een mijlpaal voor mij…. helaas was het certificaat nog niet aanwezig door omstandigheden… best wel een domper, maar die man van mij maakte mijn dag weer goed. Bedankt Arjen…. ook voor het aanhoren van al het gevloek tijdens tekeningen die niet lukten, het trappen in rondslingerende spelden etc. etc.  

Over de opleiding schreef ik al eerder dit blog en over mijn ‘profielwerkstuk’  schreef ik dit en van de meeste werkopdrachten staan de tutorials onder het tabblad naaien tips en trucs

Het vestje is ondertussen aangepast zodat het beter draagbaar is en het ziet er nu zo uit:

P1100677_1

Ik draag het hierbij op een rokje dat ik gisteren maakte van een lange broek. Ik zal er later deze week een tutorial van maken, maar nu ga ik lekker genieten van een welverdiende koffie … uiteraard met Belgische bonbon.

»

  1. Lianne schreef:

    Goed gedaan! Je mag echt wel trots zijn op jezelf!

  2. Ada schreef:

    Super ….gefeliciteerd en dat certificaat komt wel hoor …wat in het vat zit verzuurd niet toch !

    Het vestje is inderdaad een heel stuk leuker geworden,zo met die rok een mooi geheel wat je heel goed staat

    Heel veel plezier van de mooie bloemen

  3. Zuster Klivia schreef:

    Ik blijf het buitengewoon knap vinden! Van harte met je behaalde certificaat/bloemen! 🙂

  4. KnutzEls schreef:

    Prima gedaan. Gefeliciteerd!!!!
    Die bloemen waren op de juiste tijd en de juiste plaats. Maar wat knullig dat het certificaat er niet was. Het doet niets af aan jouw succes, maar ik vind het wel een slordigHEID van de opleiding!

  5. Loes Jansen schreef:

    Gecertificeerd? GEFELICITEERD!!! Met een welverdiende koffie. Ik geloof dat Brussel ook wel geslaagd was. En dan hier een lekker zonnetje. Betere tijden na maanden van kou en duisternis. En nu weer aan het werk. Groetjes Loes

  6. veronique schreef:

    gefeliciteerd en ik ben zeer benieuwd naar de werkwijze van broek tot rok. Staat je goed! groetjes veronique

  7. kungslilja schreef:

    Gefeliciteerd! Patroontekenen lijkt me echt ontzettend leuk om te kunnen.

  8. isis45 schreef:

    Gefeliciteerd met je certificaat! Geniet lekker van je koffie….. met bonbon 🙂

Geef een reactie

