naamloos

Vandaag de laatste training gedaan voor de wedstrijd van komende zondag: 10 km Dwars door Dordt (webiste ligt er nog steeds uit). Ik was voor deze loop geïnspireerd door Jacqueline die hier vorig jaar zo goed presteerde. Ik hoop dat ik die tijd kan benaderen. De kunst was deze week niet teveel te trainen en niet te hard. Ik moet het in de benen hebben gezien mijn tijd op de Lansingerlandloop van vorige week. Niet de zenuwen krijgen van dat beetje spierpijn van de week na die struikelpartij en gewoon de training aanpassen lees … verminderen.

En als ik het niet haal zondag dan is er ook geen man overboord. Ik heb weer genoeg pittige dingen in mijn omgeving gehoord om dankbaar te zijn voor mijn goede gezondheid en alle het andere waar ik anders niet zo bij stil sta.  Volgende week gewoon verder lopen en gaan voor de eerste lange duurloop voor de Marathon van Leiden op 26 mei a.s. We zien wel hoe het gaat allemaal. ‘I will keep you posted’ zullen we maar zeggen.

»

  1. Lianne schreef:

    Veel succes aanstaande zondag!

  2. Tiny Raijmakers schreef:

    Doe je best zondag. Veel succes gewenst!!

  3. Ada schreef:

    Heel veel succes !

  4. Julie Mestdagh schreef:

    Hoi Dorothe,
    En, hoe is het geweest vandaag? Ik heb voor je geduimd. Lees ik het goed, ga je de marathon van Leiden lopen? Sorry, ben door zietke even niet op de blogs geweest….
    Groetjes, Julie

Geef een reactie

