2013-04-20 11.40.39_1

Nee deze heerlijk soep kreeg ik pas na afloop van de 5 km wedstrijd, dus het is zonder stimulerende middelen gelukt.

Afgelopen zaterdag organiseerden de Energieladies weer een sponsorloop  ten behoeve van de Roparun bij de CAV in Barendrecht. Heerlijk zo’n thuiswedstrijd waar je in twintig minuten heen fietst, je rustig inschrijft, een warming up doet en dan wegrent vanuit het eerste en enige startvak ;-). Het parcours was 2x een ronde van 2,5 km met veel bochten, maar het is me gelukt om harder te lopen als anders nl. bijna 12,2 km/u en dat betekent dat ik met een vreugdekreet vol trots op 0:24:45 over de finish kwam. De tijd in januari bij de ontbijtloop was 0:26:20 oftewel 11,39 km/u.

Het duurde even voordat de foto’s er waren. Die zijn gemaakt door Jordi Menheer van BarendrechtNU en ik heb toestemming om ze te gebruiken – maar de balk haalt hij er pas uit na betaling bij bestelling van minimaal 5 stuks – en dat vond ik nou ook weer niet nodig. Ik probeer overigens altijd het copyright van foto’s te respecteren, want ieder zijn vak natuurlijk, en gebruik ze ook niet op mijn blog zonder uitdrukkelijke toestemming. Ik laat ze ook even voor zich spreken met een klein bijschrift omdat ik momenteel een beetje weinig tijd voor bloggen, analyseren etc. heb.

DSC_9338

– voor de start worden we nog even behekst 😉 –

DSC_9378

– doorkomst na 1 km –

DSC_9406

– altijd leuk om een jonger iemand in te halen, maar ik loop erg geconcentreerd –

DSC_9421

– met 14 km/u de laatste 200 meter in en dan lachen om de tijd –

2013-04-20 12.24.58_1

En dan na afloop dus die heerlijke soep, een fietsritje naar huis, de douche en vervolgens een bootje schilderen, tuinieren, naaien, wassen, kids coachen enz. Als er wat projecten meer afgerond zijn dan verschijnen er wel blogs over.

»

  1. ruud schreef:

    Je bent in vliegende vorm, lekker gevoel he!
    Proficiat

  2. KnutzEls schreef:

    Mooie tijd! Maar voor die soep liep je natuurlijk de sokken uit je schoenen ;-).

  3. Zuster Klivia schreef:

    Actief mens jij! Goed gedaan weer! 🙂

  4. Tiny Raijmakers schreef:

    Kijk dat liegt er niet om een 5 km onder 25′!! Gefeliciteerd!

  5. isis45 schreef:

    Wat ben je toch weer actief, ik zou er haast jaloers op worden.

  6. baasbraal schreef:

    Wat een stoer wijf ben jij!!! Geweldig hoor!

  7. djaktief schreef:

    Bedankt allemaal! Ben nog steeds trots op mijn PR, andere zaken lopen veel minder voortvarend, dus … ik tel mijn zegeningen 😉

    groetjes,

    Dorothé

  8. Julie Mestdagh schreef:

    Waw, proficiat, knap gelopen Dorothé, ruim 1,5 minuut sneller dan in januari. Nu ja, met zo’n lekkere tas soep in ’t vooruitzicht loop je zeker al sneller 😉 Wat leuk dat een heks het startschot gaf! Proficiat!

Geef een reactie

