LM racetimer

Het ging prima allemaal ondanks/dankzij windkracht 4/5. Het verhaal en de foto’s volgen wel later deze week. Bedankt voor alles support in ieder geval!

»

  1. Heleen schreef:

    Ik vind het echt waanzinnig en doe het je niet na! Wat een prestatie, terwijl wij met een dikke trui in huis zitten! Gefeliciteerd met het prachtige resultaat! Nu benen omhoog en je lekker door Arjen laten verwennen!

  2. baasbraal schreef:

    Geweldig Désiréé!!! Heb je Wendy nog gezien? Wendy Colpa, zij had een VIP-plaats gekregen….

  3. Tiny Raijmakers schreef:

    Gefeliciteerd met je PR!!

  4. Julie Mestdagh schreef:

    Dikke proficiat met je PR Dorothé, knap gedaan. Heel benieuwd naar je verslag! Maar eerst lekker nagenieten!

  5. KANJER! Kom maar op met de uitgebreide versie, ben reuze benieuwd!

  6. Zuster Klivia schreef:

    Goed gedaan man -eh- vrouw! Trots op je 🙂

  7. baasbraal schreef:

    Sorry, ik haal af en toe namen door elkaar (ouderdom misschien?) Ik bedoel natuurlijk Dorothé!!

  8. Jacqueline schreef:

    Kan je niet vaak genoeg feliciteren dus ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd met je PR.

  9. Ada schreef:

    Gefeliciteerd …Je hebt het weer geweldig gedaan !

  10. Jannet schreef:

    Knap hoor! Ik was al blij met mijn PR verbetering maar jij doet het nog beter, 11 minuten eraf! Een dikke proficiat.

    PS Ik ben ietsie jonger dan jij (bijna 49), scheelt niet veel dus.

  11. kungslilja schreef:

    Wat goed! Supergaaf gedaan!

Geef een reactie

