P1110223_1

Vandaag is Jelle 16 geworden …. een hele mijlpaal.

Vandaag zou ik ook na hetzelfde aantal jaren als thuisblijfmoeder weer starten met een stage ter voorbereiding op een administratieve/secretariële baan om recente ervaring te kunnen aantonen. Op dit blog deed ik verslag van de succesvolle bijscholing met de cursus ECDL European Computer Drivers License immers. Helaas gaat deze stage niet door omdat men het organisatorisch niet rondkrijgt om mij te begeleiden. Jammer van de gemiste kans, maar daarom niet getreurd. Ik ga verder met zoeken naar werk/stage. En ik heb deze dag gelijk gebruikt voor het opzetten van een nieuwe website/blog over het naaicafé aan huis dat ik wil beginnen. Lees er alles over op Naaicafé Dorothé.

naaicafé dorothé

En mochten jullie vacatures weten voor een part time administratieve/secretariële baan in de omgeving van Rotterdam dan hoop ik dat je me tipt.

»

  1. Tiny Raijmakers schreef:

    Ik denk en kijk met je mee voor iets passends!

  2. Ada schreef:

    Hartelijk Gefeliciteerd met je zoon en ik ga snel even op je andere blog kijken ….

  3. Zuster Klivia schreef:

    Van harte gefeliciteerd met dit dubbele feestje! *smak*

  4. Alynia schreef:

    Jammer dat het niet doorgaat zeg! Maar natuuuuurlijk nog gefeliciteerd met je zoon 🙂

  5. KnutzEls schreef:

    Jammer van die stage, maar je hebt de start voor iets anders al gemaakt! Succes ermee!!

  6. isis45 schreef:

    Wat jammer dat de stage niet doorgaat. Maar ik hoop dat je naaicafé goed gaat lopen.

  7. Natalie schreef:

    Van harte gefeliciteerd! Met je zoon en met al je plannen! Ik heb je blog in mijn sociale media gedeeld, die knop zit er tenslotte niet voor niets! Hoop dat je snel een stage kunt doen! En dat gaat vast en zeker lukken! Ik zal vanavond op jullie toosten! En over koffiedrinken gesproken, ik vind het best leuk om een keertje bij jou op de koffie te komen hoor 🙂 Lieve groetjes Natalie

  8. Zet ‘m op Dorothé! Ik vind je helemaal geweldig.

Geef een reactie

