P1110532_1

Soms moet je even heel wat anders doen.

Allemaal vreselijk nieuws in Barendrecht  in de kranten en op het schoolplein (klik hier en hier en hier als je de details wilt) en daarom ging ik dus eventjes iets simpels doen om even niet te hoeven denken aan degenen die daar achterblijven… vooral de kinderen dus.

P1110541_1 P1110540_1

Ik heb al heel lang zo wat kralen in zakjes en doosjes en een flinke verzameling tangetjes etc. om sieraden te maken. Dat doe ik wel eens op vakantie als ik een beetje ‘leesmoe’ ben en een ‘creadrang’  krijg.

Je wordt er heel rustig van. Was het leven maar zo simpel …. kraaltje voor kraaltje rijgen op een draad met als resultaat een mooie (arm)band of fraaie ketting. Dat is het enige wat ik kan doen…. de wereld een beetje mooier maken…. vandaag met sieraden… morgen met woorden of daden voor iemand of voor iets … wie of wat er op mijn pad komt.

P1110530_1

»

  1. Ada schreef:

    Dat zijn inderdaad allemaal nare dingen …..maar je kralenwerk ziet er prachtig en een leuk werk om even de zinnen te verzetten
    Groetjes,
    Ada

  2. baasbraal schreef:

    Verschrikkelijk!

  3. isis45 schreef:

    Dat zijn treurige gebeurtenissen daar bij jullie. Gelukkig kun je je uitleven met je kralen en even aan iets anders denken.

Geef een reactie

