P1090518_1

Deze zomerkoninkjes zijn uit eigen tuin. Deze exemplaren worden zo op gesmuld, maar een bakje aardbeien uit de winkel verwerk ik regelmatig tot ijs.

aardbeienijs

Ook dit is erg lekker met warm weer, dan neem ik geen cocktailglaasjes maar gewoon een kom vol:

komkommersoep

Dit is nou niet specifiek voor warm weer, maar het was een leuk experiment dat ik met Pasen uitprobeerde. Ik was het kaartje vergeten en daarom plaats ik het maar bij deze recepten. Je kunt het er in ieder geval goed mee combineren tot een volledige maaltijd: soep met brood en vleesvervanger en een toetje. Alles van de schijf van vijf zit erin 😉

verstopte eieren

»

  1. Affodil schreef:

    Die komkommersoep gaat vanavond nog de koelkast in (en hopelijk schier er morgen nog iets van over…)

  2. veronique schreef:

    eten uit eigen tuin….altid lekker. Vorig jaar zijn onze aardbeien door de vosjes opgegeten en dit jaar is door het plaatsen van een nieuw schuurtje, de plantjes in wording vertrapt en daarna door de tuinman ondergespit. Maar…..ze komen weer op ; dus volgend jaar, 3 keer is scheepsrecht….. zouden we dan eindelijk kunnen smullen?
    Je recept zal ik bewaren

Geef een reactie

