2013-06-23 14.56.24_1

Cadeautjes krijgen is leuk, maar ik vind het zeker zo leuk om ze te geven, vooral omdat je ze dan mooi mag inpakken.

De bloem op dit pakje maakte ik volgens deze tutorial van Sara die je hier kunt vinden. De schaal voor dit cadeautje maakte ik volgens de Knip en Plak methode waar ik al hier al eerder over schreef.

P1110470_1

Ik vond de foto’s te mooi om alleen maar op de computer laten staan, dus vandaar dat ik ze toch maar even blog…. dat kan wel in de vakantietijd als er toch weinig berichten gepubliceerd worden 😉

»

  1. Ada schreef:

    Je hebt helemaal gelijk …zo geeft een pakje een heel stuk gezelliger !

    Ik probeer ook altijd leuk in te pakken maar maak er nooit een foto van …je brengt me wel op een idee !

    Fijne zondag verder ,
    Ada

  2. KnutzEls schreef:

    Altijd leuk om zoiets te krijgen.

Geef een reactie

