2013-09-04 11.34.23_1

Bedankt allemaal,

  • voor de bemoedigende woorden op mijn deurmat (zelfs een kaartje helemaal uit Zweden van een collegablogger die ik nog nooit gezien heb) …..
  • voor de lieve mails in mijn mailbox ….
  • voor de reacties op LinkedIn, Facebook en Twitter en de ‘likes’ en ‘retweets’ die jullie plaatsten …..
  • voor de mensen die aan de deur kwamen of me aanhielden op de sportschool en het winkelcentrum …..

Het is reuze spannend of er vanavond iemand gaat komen, want de openingsdatum kwam helaas verkeerd in de lokale kranten Het Zuiden/De Weekkrant (blz. 3) en De Schakel (blz. 11). Daarom laat ik alles maar staan t/m donderdag, want ik wil niet dat mensen voor niets komen. Ik ga nu alles klaar zetten en wat lekkers bakken en dan zien we wel. In het slechtste geval kruip ik zelf de hele avond achter de machine en maak ik een van de diverse wippies (work in progess) af ;-).

»

  1. Ruth schreef:

    heel veel succes Dorothé, maak er een geslaagde opening en een succesvolle zaak van!! Toi toi toi!

  2. Lianne schreef:

    Graag gedaan hoor 🙂 Heel veel succes vanavond!

  3. Feikje schreef:

    Heel veel succes en plezier!

  4. Oh wat ongelooflijk spannend voor je 🙂 En ik proef uit je woorden dat je er een klein beetje rekening mee houdt dat je activiteit misschien nog niet voldoende is opgemerkt…, dat zou betekenen dat je nog meer aan promotie moet doen en moet blijven doen 🙂 Dat is aan jou wel besteed en ook meteen een hele mooie aanvulling op je ( toch al rijke) CV!
    Praktijkervaring on the job 🙂 Hoe cool is dat! Heel, heel veel succes! Zo jammer dat je niet om de hoek woont dan pak ik vast mijn reparatieklusjes met heel veel plezier op 🙂

    Heel veel suc6!!!

    p.s vandaag de lancering Facebook Euromaatjes, mocht je toch nog een beetje heimwee hebben 🙂 Je bent van harte welkom om het leuk te vinden en mee te lezen 🙂

  5. Zuster Klivia schreef:

    Spannend! Hoop op een volle bak 🙂

  6. Nanda schreef:

    Spannend hoor. Hopelijk komen er veel, maar al begin je maar met één…je bent begonnen en de rest volgt vanzelf. Succes, meid! We lezen het vast snel 🙂

  7. Affodil schreef:

    Succes (al kom ik een dag te laat aandraven; gisteren maar heel even geblogd om Kleindochter4 aan te kondigen, maar nergens gaan lezen).

  8. djaktief schreef:

    Ook jullie allemaal bedankt dus…. het zal nog wel even duren voor een en ander gaat lopen. Het is heerlijk weer buiten en iedereen in deze regio is net begonnen, dus mensen gaan nog niet zo gauw ‘crea’ doen, pas over twee/drie maanden kan ik er iets zinnigs over zeggen.

    groetjes,

    Dortohé

  9. Jacqueline schreef:

    Ik ben benieuwd hoe het is geweest.

Geef een reactie

