P1120161_1

Afgelopen weekend waren en veel wedstrijden maar ik heb geen meter gemaakt op mijn running shoes.

Zaterdag ben ik naar de stad gefietst om het nieuwe boek ‘het geheim van hardlopen‘ aan te schaffen met de fijne boekenbonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Dat onze lokale mini Bruna dit niet in haar assortiment had begrijp ik wel, maar ik was zwaar teleurgesteld dat het grote boekenpaleis Polaris (voorheen Donner) in Rotterdam het alleen op bestelling kon leveren. Natuurlijk kun je het via internet bestellen, maar het stuit mij tegen de borst om een beetje ‘groen en gezond’ rond te rennen terwijl je auto’s met bestellingen extra voor je laat rijden omdat je te ongeduldig bent om de normale boekhandelbestelling af te wachten.

P1120156_1

Zondag ben ik voor het eerst van mijn leven niet gaan rennen in verband met het weer. Het regende verschrikkelijk; er stond hier windkracht 8 en bovendien onweerde het. Ik heb er een lekker pyjamadagje van gemaakt met een weliswaar sportief  boek in de stoel (Ventoux van Bert Wagendorp). Vervolgens probeerde ik  vriendjes te worden met de nieuwe tablet. Het duurde ‘even’, maar ik geloof dat er perspectief in zit. Verder heb ik nog heerlijk nagenoten van het herlezen van mijn verjaardagspost. Alle digitale, telefonische en live felicitaties waren leuk maar kaarten hebben iets bijzonders. Twee pik ik eruit: eentje speciaal gemaakt ivm mijn naaicafé en eentje met een speciaal themagedicht voor mij. Alle felicitaties blijven bijzonder, zeker als je even stilstaat bij de mensen en hun omstandigheden waarin ze verkeren. Jarig zijn blijft geweldig ook de 52e keer.

P1120157_1 P1120158_1

Tja en toen moest er vandaag natuurlijk gelopen worden. Ik had ook nog ‘tig’ klusjes af te handelen aan de telefoon en achter de pc en het was al middag toen ik eindelijk richting Zuidplein rende met een rugzakje vol klusjes. Uiteraard miezerde het al weer. Ik bezocht de bieb, de schoenmaker, de computershop, de lokale boekwinkel om die ‘hardloopbijbel’ te bestellen en haalde en passant nog even de griepspuit. Heerlijk zoveel vliegen in één klap en gelijk een training van bijna 12 km volbracht. Dat geeft de week een goede start na die luie zondag.

»

  1. Zuster Klivia schreef:

    Heerlijk allemaal. Het is je gegund, al die liefde en aandacht en verwennerij 🙂

  2. Nanda schreef:

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🙂

  3. isis45 schreef:

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En je hebt zeker een goede start gemaakt, zeker gezien het weer.

Geef een reactie

