P1120203_1

Hebben jullie ook zo’n levendige koelkast vol roosters, herinneringen, briefjes etc.  Er hangt bij mij ook heel wat wijsheid op en die wil ik graag met jullie delen.De belangrijkste heb ik even wat gedetailleerder gefotografeerd.

P1120201_1

P1120202_1

P1120200_1

Als jullie nog wat wijsheid toe te voegen hebben, dan hoor ik het graag.

Naschrift…. ik heb ook een virtuele koelkast op Pinterest bedacht ik vanochtend tijdens mijn loop je …. klik hier  voor nog meer wijsheid

»

  1. Ik zie wat herkenbare dingen die ik ook wel eens uitgeprint heb, leuk die ook bij jou te zien. Wij hebben een mega groot whiteboard, want een inbouwkoelkast werkt niet zo met magneten. Mijn wijsheden gaan daar op, in een lijstje of in een grote spiegel gestoken zodat je bij het weggaan nog een keer het mooie nog even meekrijgt. Kaartjes van Louise Hay zijn fav of de eigenwijsjes zo leuk!

    Verder heb ik dit jaar een coachingwkalender, zo’n dikke papieren. Het leuke is dat je er ook een app code bij krijgt zodat de spreuken en wijsheden ook op je mobiel zijn te lezen, Voor iedere dag eentje. Je begrijpt zeker wel dat ik erg van wijsheden en spreuken hou, het helpt me focussen en helder te blijven. Een kleine mentale vakantie als het ware 🙂

  2. Oh een ingelijste wijsheid bij mij : Een afspraak met jezelf is ook een afspraak 🙂

  3. Lou-ter-Lou schreef:

    🙂 koelkast niet maar de binnenkant van een keukenkastje. Maar daar hangen enkel telefoonlijsten, noodtelefoonnummers, de apothekershotline, schoolroosters (3 stuks) en een recept voor zandkoekjes 🙂

    Mooie spreuken!!

  4. Affodil schreef:

    Het magnetisch bord in de keuken heeft er ook een tijdje zo uitgezien. Maaromdat die wijsheden toch enkel de muur sierden en er niets van in huis kwam om ze ook toe te passen, hangen daar nu enkel nog boodschappenlijstjes en onbetaalde rekeningen… 😉

  5. Madelon schreef:

    Superjammer dat mijn koelkast niet magnetisch is… Anders zag hij er ook zo uit met allerlei kleine blaadjes en grappige dingetjes. Nu hangen er tekeningen met een plakbandje van zoonlief… Ook leuk. Op een prikbord in de keuken verzamel ik wel herinneringen ja. Jouw koelkast hangt echt vol met wijsheden… leuk!

  6. isis45 schreef:

    Bij ons hangen er de roosters van manlief en van mijzelf. Verder magneten van landen waar wij geweest zijn en een foto van ons samen uit Parijs.

  7. Yvonne schreef:

    LEUK!
    Op mijn koelkast vooral dingen uit het buitenland. Soms zijn dat spreuken uit Amerika en Australië, maar ook een trol uit Noorwegen, kikkers uit Ecuador, een hagedis en Incaruïne uit Mexico, een schildpad van de Galapagos, enz.
    Afspraken die ik doordeweeks heb staan op een groot whitebord aan de muur. Waar inmiddels ook ansichtkaarten en van alles wat is tussengewurmd.
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

