km's maken

Gisteren een blog publiceren en nu al weer een…. heeft ze niets beters te doen?

rhoonvergelijking

Tuurlijk wel, maar gisteren bereikte ik dus een mijlpaal…. nee geen wedstrijd gelopen, geen PR of iets van dien aard. Maar kijk op de data en de afstanden van het grafiekje van mijn Garminhardloophorloge….

Zondag 26 januari de dag voor de operatie liep ik mijn rondje ‘Rhoon over golfbaan’ van 16 km en gisteren zondag 9 maart zes weken na de operatie lukte het me om opnieuw deze afstand af te leggen. De eerste twee weken na de operatie mocht ik alleen wandelen, dus in vier weken heb ik weer wat opgebouwd. De snelheid laat nog te wensen over, maar dat doet hij ook wel eens op andere dagen. Gewoon een schouderklopje voor mezelf is dit ….voor die elf tussenliggende looptrainingen …. die veertien wandelingen en zes fietstrainingen.

Nee het is nog geen tijd om wedstrijden te lopen en zelfs niet te plannen. Eerst moet de tweede operatie plaatsvinden voor de verbetering van mijn mond (ik bijt op de hoek als ik eet) en het sluiten van het achtergebleven gaatje in mijn neus. Een operatiedatum kan pas na de volgende controle (eind maart) ingepland worden.

Gewoon km’s blijven maken dus zonder specifiek doel waar ik me op kan richten. Ik ben wel gemotiveerd om fit te blijven want dan blijft misschien de conditieschade van de narcose beperkt. Enne … ik mag natuurlijk weer een tijdje niet rennen met hechtingen en wond.

Trainingen worden wel leuker met een maatje en in een andere omgeving….. dus Facebookers, Twitteraars, Whatsappers en bloggers met loopschoenen…. wie weet kom ik binnenkort een keertje jullie kant op om een stukje (15 km maximaal) mee te trainen ­čśë

twitterlogo      bloggerlogo 

imagesVAJ314AXfacebooklogo     wordpress logo

»

  1. monique de koning schreef:

    Hoi dorothe, het wordt hoog tijd om bij te kletsen dus meld ik me graag aan om met je te lopen. Groetjes monique

  2. djaktief schreef:

    Leuk Monique we spreken binnenkort af.

    Groetjes,

    Doroth├ę

  3. monique de koning schreef:

    Doen we gezellig

  4. Ruud schreef:

    Hoi Doroth├ę.
    Wel jammer dat je toch nog een 2e operatie moet ondergaan. Vervelend bijkomend puntje is dan natuurlijk inderdaad dat je met hardlopen nog steeds geen doel kunt stellen.
    Maar hopelijk daarna, dat alles weer in orde komt.
    We hebben al even contact gehad, je bent uiteraard van harte welkom om binnenkort bij mij een stukje langs de Vecht en de Plassen te komen draven.
    Tot binnenkort!
    Greetz,
    Ruud

    • djaktief schreef:

      Hi Ruud,

      Ik heb van ‘Keep on Running’ maar het doel gemaakt en zo elders een training lopen is misschien wel net zo inspirerend als een wedstrijddoel. See you.

      Groetjes,

      Doroth├ę

  5. Hans schreef:

    Heel goed dat je weer aan het lopen bent. Ik vind het overigens netjes na 6 weken toch weer dezelfde afstand. Sterkte verder.

Geef een reactie

