IMG_2143_1

Weinig geschreven deze week alhoewel ik een hoop te vertellen heb over alles wat ik deed….
Maar de tocht van vandaag was zo mooi dat ik de foto’s gelijk wilde delen, ook met de vriendin met wie ik deze tocht maakte. We verbleven vijf uur op het eiland Tiengemeten in het Haringvliet – klik voor alle info hier – en wandelden langzaam met onze longen en ogen open zo’n 8 kilometer aan de oostkant van het eiland.

route tiengemeten

We picknickten en deelden alles uit onze rugzakjes letterlijk en figuurlijk en de rest lieten we wegblazen door de wind.

De diashow loopt automatisch door, maar de start is bij  de kleine rups waarvoor  ik gelijk door mijn knieën ging 😉

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Heerlijk om te onthaasten en bij te tanken…. de andere verhalen komen wel een volgende keer.

»

  1. monique de koning schreef:

    Mooi he ik heb hier hard gelopen.

  2. Inge schreef:

    Wat een mooi landschap, prachtige foto’s ook. Fijn dat je zulke leuke dingen onderneemt, als je ze langzaam doet duren ze langer 🙂

  3. Leny schreef:

    Dorothé, wat een prachtige natuurfoto’s. Daar wordt een mens helemaal blij van 🙂
    Wat die lila schoonheid betreft: volgens mij is dat vlas. Van die mooie, lange stengels wordt, zoals je weet, linnen gemaakt. En daar maken wij weer mooie dingen van.
    Ga vooral zo door, er schuilt een fotograaf in je en je blog-volgers kunnen er van meegenieten !!!

    Groetjes, Leny

    • djaktief schreef:

      Daarom kon ik de bloemnaam dus niet vinden… het was een gewas en geen veld- of sierbloem. Bedankt Leny…. je hebt stofwarenkennis gehaald zo zie je maar.

      Wat fotograferen betreft… dat doe ik al heel lang met veel plezier, maar nu ben ik terug begonnen met mijn spiegelreflex erop uit te trekken en wandelend zie je meer.

      Groetjes,

      Dorothé

  4. Ada schreef:

    Leuk om te zien dat je weer een beetje in je element komt en het is heerlijk om door de natuur te lopen met de camera, ik geniet van je mooie foto’s

  5. Nicole schreef:

    Onthaasten is heerlijk! Ik wil dat eigenlijk ook weer eens.

  6. Mooi! Ik heb ooit , toen ik nog niet eens een puber was, ooit eens een boek gelezen over Tiengemeenten. En god schudde de wateren heet het boek. Ik begreep dat het eiland niet zo lang geleden teruggeven is aan de natuur. Ik wil er altijd eens heen, maar het is er nooit van gekomen. Het is niet eens ver weg 🙂

  7. geweldig mooi en fijn dat we door jouw fotografie zo mee kunnen genieten

Geef een reactie

