2014-08-20 12.17.28

Wat heb ik genoten van die heerlijke cappuccino daar in Italië. De vakantie heeft me veel goed gedaan, maar het is toch echt home sweet home (ondanks de onvermijdelijke berg klusjes die gewoon is blijven liggen). Alles start weer op. Deze keer heeft mijn blog ook vakantie gehad. De internetarmoede in de vakantie was erg goed voor me moet ik bekennen, maar ik hoop dat jullie mijn blogjes gemist hebben. Wel ga ik proberen wat minder on line te leven, maar zoals veel mensen heb ik wel wat last van FOMO-verschijnselen (Fear of Missing Out) en ook de neiging om bij wijze van spreke ‘iedere scheet die ik laat’ te melden op blog en/of social media. Maar ik geniet nog steeds van bloggen en ik vind het heerlijk om contact te hebben met veel mensen. Ik stop nergens mee, maar ik ga het wel anders aanpakken. Hier een kort beginnetje

2014-08-24 10.58.36

 

Vakantie vierde ik met het hele gezin – misschien wel de laatste keer want die pubers worden groot – in Toscane en later in Rome. Ten zuiden van Siena en Montepulciano hadden we een huis geboekt dat hoorde bij een heuse palazzo. Ik heb er heel veel foto’s van gemaakt want het was zo authentiek dat het gelijk in een woonblad kon. Gelukkig was er een modern privézwembad waar ik lekker baantjes kon trekken. Ik heb de hele vakantie geen meter gerend want het was te warm, mijn conditie was te slecht voor de heuvelachtige omgeving en ik wilde geen risico’s lopen op alle rotsachtige paadjes om onze vakantie te verpesten met een of andere blessure. Ik had veel last van mijn gezicht en heb veel gesmeerd en altijd een zonnehoed gedragen. Ik zwom zelfs met hoed.

2014-08-21 14.16.54

Wel heb ik wat gewandeld in de omgeving en mijn MTB-doop gehad om een beetje in beweging te blijven. Verder loop je natuurlijk veel als je door Rome en andere steden banjert. Er komen nog wel een paar blogjes over want ik heb veel gefotografeerd met mijn Canon. In de foto-oogst moet ik eerst eens flink wieden voordat ik er anderen mee bedelf. De blogfoto’s hier zijn gemaakt met mijn mobieltje, want de mooiste dingen kom je altijd tegen als je geen camera bij je hebt zoals deze cactuswildgroei in Chiusi.

2014-08-20 14.23.07

Door al het lekkere eten en drinken – ik ben verslaafd aan gelato al limone – en de afwezigheid van training heb ik nu te kampen met twee kilootjes die eraf moeten, dus ik stop gauw met bloggen en trek mijn renplunje aan. Jullie horen binnenkort wel hoe het verliep.

Ik hoop dat iedereen een fijne vakantietijd heeft gehad en wens jullie succes met jullie back to …..

2014-08-20 13.22.24 2014-08-20 15.10.38

»

  1. kliefje schreef:

    Klinkt allemaal prima! Heerlijk voor je 🙂

  2. Lianne schreef:

    Fijn dat jullie weer terug zijn!

  3. joan schreef:

    Welkom thuis Dorothé!
    Klinkt als een heerlijke vakantie, leuk!
    Kom maar op met je nieuwe verhalen, ik lees ze graag.
    groet, Joan

  4. KnutzEls schreef:

    Met frisse moed aan de start 😂😂

  5. Jacqueline schreef:

    Welkom thuis en vol energie de draad weer oppakken.

  6. en niet stoppen met bloggen hoor want ik lees ze veel te graag.

  7. Leny van Merriënboer schreef:

    Ik heb je blogs zeker gemist. Het geeft me altijd weer een positief gevoel als ik je blog lees. Ga er dus als-je-blieft mee door, wellicht met kortere verhalen. Maar GA DOOR!!

    Groetjes, Leny

  8. Ada schreef:

    Hoi,
    Gezellig dat je er weer bent, en mijn late reactie komt omdat wij er ook even uit waren en internet lastig was dus je verhaal is herkenbaar. Maar of je nu veel of weinig schrijft ik blijf je lekker volgen hoor …gezellig ! Maar de tijd achter de pc kan niet anders worden ingevuld en gaat snel en als ik het zo lees heb je nog veel plannen dus succes en geniet van alles .
    x

Geef een reactie

