P1150044_1

Zijn jullie ook terug gekomen van vakantie met een kleding die kapot is gegaan, of die toch niet zo lekker zit, die te groot of te klein is geworden? Weggooien is zonde maar verstelklusjes zijn vervelend…. of toch niet? In mijn Naaicafé DJ werk je gezellig met een kopje koffie of thee en krijg je advies. Vanaf komende week ben ik iedere woensdagochtend geopend van 10:00 tot 13:00 uur (niet in de schoolvakanties). Je kunt op die tijd gewoon langskomen zonder aanmelding. Het is ook mogelijk om op andere tijdstippen af te spreken.

Zou je wel eens kleding willen maken voor jezelf of je kinderen of accessoires voor in je huis? Je weet niet of naailes iets voor je is? Probeer het dan gewoon eens uit op zo’n woensdagochtend. Naaien, haken en breien zijn weer helemaal terug. De Telegraaf schreef zelfs over wachtlijsten voor naailes klik, maar daar heb ik nog geen last van 😉

Ben je blij dat de kinderen eindelijk weer naar school toe zijn en dat je eindelijk rust hebt? Dan begin je gewoon over een paar weken. Je zit niet vast aan een cursus maar betaald per keer. Flexibel voor eenmalige klus of groter project. Je kunt dan ook eens een weekje/maandje overslaan omdat je geen puf of het te druk hebt.

Lees alles informatie nog eens na op mijn website.

Ik werkte me in anderhalf uur  door mijn stapel heen:

  • twee knopen aan een broek
  • twee scheuren in tassen
  • een gat in een T-shirt
  • een knuffel met een losse poot vastgezet
  • een paar sokken met een gat gerepareerd
  • een zakje met een gat gerapareerd
  • 4 scoutingembleem opgestikt
  • een nieuw elastiek in pyjamabroek

Tot naais….

 

»

  1. Ik zou er zo voor omrijden. Het lijkt me wel gezellig bij jou aan de naaitafel 🙂 . Mijn score van vanavond: 3 knopen aan twee pyjama’s van m’n dochter, twee verduurde elastieken in haar pyjama’s (Ken je die uitdrukking? Ik heb hem hier in Bergen op Zoom voor het eerste gehoord, maar het was wel direct duidelijk toen iemand zei dat haar stiek verduurd was :-). Weet niet of het een gangbaar woord is.) 3 kussenslopen in Duits formaat die dus altijd te groot zijn. En als dat af is mag ik van mezelf verder met de bestellingen voor m’n goede doel.
    Sokken stoppen doe ik niet aan.

    Veel plezier weer. Fijn dat er weer ruimte is voor je naaicafé.

    • djaktief schreef:

      Welkom hoor …goede oogst Natasja… mooi woord verduurd elastiek…. sokken stop ik ook niet maar ik stik er een klein naadje met een elastische steek in zodat ze nog weer even mee kunnen.

      Groetjes,

      Dorothé

  2. Karien schreef:

    Ik hoop voor je dat er veel kapotte kledingstukken te verstellen zijn bij jou in de buurt! Zoals je zult begrijpen, doe ik die van de Achterbergjes meestal zelf… En heb ik helaas geen tijd om ergens anders regelmatig te gaan naaien, anders had ik het wel geweten!

Geef een reactie

