20141116_170347_1

Miezerregentje in de schemer

20141116_172304_1

mijn looplampje in het donker

Tja als je bijna vier weken na operatie III weer behoorlijk kunt rennen (tempo sneller dan 10 km/u en afstand 16 km) wil dat nog niet zeggen dat je alles kunt.

P1150354_1 20141117_144944_1

Afgelopen weekend brachten manlief en ik alles in voorbereiding voor het schilderwerk en allerlei andere klussen die in ons huis moeten gebeuren. Een eerder poging na operatie II was gestrand (klik). We ruimden de woonkamer uit, plakten de boel af etc. Behoorlijk wat werk waar veel tijd in ging zitten. Toch ging ik zondagmiddag mijn lange duurloop doen en dat was vermoeiend maar ging goed.

20141117_144754_1

Goed beschermd met bril etc. maar toch een rode gezichtshelft

Gisteren ging ik samen met de klusser aan de slag met de zgn. ‘voorstrijk’. Hij deed de plafonds (want dat zou te pittig voor me zijn) en ik deed de muren. De hele dag waren we in touw. Het was best zwaar maar als ik maar genoeg pauze nam dan zou het wel gaan dacht ik dus. Nou het is me gelukt maar ik ben behoorlijk op mijn vingers getikt en heb mijn lesje geleerd. Mijn gezicht was ’s avonds gezwollen en bij de minste geringste beweging voelde ik overal steken. Toen de klusser naar huis was heb ik gauw het eten gekookt. Direct daarna ging ik in bad om schoon te weken. Ik trok gelijk een pyjama aan en ging ‘even’ op bed liggen. Manlief trof me bij thuiskomst slapend aan. Maar later op de avond en de nacht heb ik toch de toevlucht moeten nemen tot pijnstillers om te kunnen slapen.

Vanochtend voelde ik me gammel maar mijn gezicht voelt een stuk beter gelukkig. Als ik echter buk dank begint het gelijk weer te prikken en te steken, dus dat doe ik maar niet meer. De klusser is volop aan de slag en ik hou mijn hoofd rechtop en tik mijn blogje op de pc over de wijze les die ik leerde. Verder krijg ik de tijd wel vol met de boeken en tijdschriften die ik kocht en mijn haakwerk dat nog lang niet af is.

20141027_184641_1

IMG_20140826_145843_1

Ik lig ook nog al wat blogjes achter over allerlei dingen, dus het zou zo maar kunnen dat er nog wat berichten verschijnen. Ik hoop dat ik morgen toch fit genoeg ben om deel te kunnen nemen aan het avondloopje van de Rotterdam Running Crew over de Kop van Zuid. Ik vond de vorige editie heel er leuk en hoop deze niet te missen.

rcc12

»

  1. KnutzEls schreef:

    Ach ja, soms wil je meer dan goed is voor je. En dat is niet leuk. Spring niet verder dan je polsstok lang is. Rust even goed uit!

  2. het is goed dat je lichaam zo reageert, dan moet je rust nemen. Je wilt te veel in een te korte tijd. Die operatie is niet niks. Rust lekker uit.

  3. J.W.Schürmann schreef:

    Niet iedereen is hetzelfde.
    Niet elke operatie heef evenveel invloed op je lopen.
    Als je ontdekt dat je lichaam zich na een krachtsinspanning zich de volgende dag weer heeft hersteld en weer kunt gaan lopen, dan is het goed. (Met allerlei pillen wordt het een andere verhaal)
    J-G

  4. J.W.Schürmann schreef:

    Kiezen/ lopen of klussen
    J-G

  5. Tiny Raijmakers schreef:

    Niet te vlug te veel willen. Geduld is een prima eigenschap!

  6. kliefje schreef:

    Oeiii, werd jij even teruggefloten zeg. Balen.

    Ik begrijp heel erg goed dat je graag weer alles wilt doen en kunnen, maar je lichaam dacht daar dus even anders over. Geduld! Komt echt goed.

    xx

  7. Jannet schreef:

    Laat die klusser dan maar lekker klussen en houd jij je bij de dingen die je wel kunt. Lijkt me een goede werkverdeling? Hoop dat je vanavond wel mee kunt lopen.

  8. baasbraal schreef:

    En? Is het gelukt, het meelopen?

  9. Affodil schreef:

    Tja, je kan geen ijzer breken met blote handen, he? Alles op zijn tijd!

Geef een reactie

