freephoto.tmpl-F7303-RMQA8056-1YC1_1

Vanochtend op Moederdag werd ik door de jongens verrast met dit originele cadeautje: alle foto’s die tijdens de NN Marathon Rotterdam 2015 zijn gemaakt door Marathon Photos. Je kunt je finishcertificaat gratis downloaden maar ik koop nooit de foto’s wan tik vind ze veel te duur. Deze keer twijfelde ik erover omdat het toch een hele bijzondere marathon voor me was zo na alle gezondheidsperikelen. En dan laat ik jullie er maar gelijk van meegenieten in een plogje (oftewel picture blog) met minimale bijschriften; het verslag stond al eerder hier online

Net gestart met concentratie/spanning nog op mijn gezicht.

20x30-RMAA0418_1

Camera ontdekt, dus een mager lachje.

20x30-RMAA0419_1

De Erasmusbrug omhoog… iets meer beenruimte nu.

20x30-RMAB1250_1

Emotioneel moment als ik onder de kubuswoningen doorkom en me realiseer dat ik het ga halen …. nog maar 2 km.

20x30-RMBG12174_1

Tandje erbij want ik krijg vleugels met zoveel aanmoediging.

20x30-RMAR0067_1 20x30-RMAR0066_1 20x30-RMAR0068_1

En daar kom ik op het begin van de Coolsingel en kijk zoekend naar rechts om Arjen te vinden in het publiek.

20x30-RMAY8778_1 20x30-RMDM2404_1

De finish ligt helemaal aan het eind van de Coolsingel voorbij het Stadhuis. Thumbs up voor al die aanmoedigingen

20x30-RMBJ12435_1

Laatste meters smile smile smile naar de camera’s.

20x30-RMBC2978_1

20x30-RMBC2979_1

En daar gaan dan de handjes de lucht in.

20x30-RMAO4216_1 20x30-RMAO4217_1

Blijven rennen naar de finish line.

20x30-RMQA8056_1

De allerlaatste stap van 42 km en 195 meter.

20x30-RMQA8057_1

De tijd deed er op dat moment niet toe maar het was 4 uur, 40 minuten en 40 seconden bruto (4:40:32 netto).

20x30-RMQA8058_1

Bedankt mannen van me…. voor al jullie hulp en voor dit mooie cadeau. Smak (maar dat mag niet bij pubers).

»

  1. Jacqueline schreef:

    Wat een lief, leuk en origineel moederdagcadeau. Dat is weer lekker nagenieten van je mooie prestatie.

  2. rubystar2014 schreef:

    SUper mooie geweldige prestatie, mooi ook de foto’s, echt een prestatie om trots op te wezen! (en super lief moederdagcadeau)

  3. Inge Wertwijn schreef:

    Mooie foto’s en wat zie je stralend uit!

  4. monique schreef:

    Super lief en hele mooie foto’s

  5. Wat mooi… die laatste meters! Vleugels! Wat een mooi cadeau!

  6. Heleen schreef:

    Komt wel goed met die mannen! Super lief dat ze dat gedaan hebben! Ik mocht een tattoo zetten van de meiden 😂😂😂!

  7. Lou-ter-Lou schreef:

    geweldig!! Prachtig, wat een dag! En wat ontzettend lief inderdaad!! Goed gedaan!!!

  8. Mrs. Martens schreef:

    Ik doe het je niet na! prachtige prestatie! En daarbij heb je ook nog eens hele mooie foto’s als aandenken 🙂

  9. Jannet schreef:

    Mooi! Dat word een hele volle muur want je moet ze natuurlijk wel inlijsten en ophangen 🙂

  10. Tiny Raijmakers schreef:

    Mooie foto’s van je mooie marathon!!

  11. kungslilja schreef:

    Letterlijk en figuurlijk een prachtig cadeau! Bedankt voor het meegenieten!

Geef een reactie

