Eerst maar eens aan de slag voor Naaicafé DJ. Dit blog plaatste ik daar vandaag. De wandelverslagen van de vakantie komen spoedig.

Naaicafé DJ

P1150960_1 P1160155_1

Zo de reistassen en rugzakken zijn hier weer uitgepakt na een heerlijke zomervakantie. De was is weer schoon en ik begin weer op stoom te komen voor het nieuwe seizoen. De naaimachines zijn nagekeken en staan nog even uit te rusten en te wachten op jullie creatieve plannen. Ik hoop dat jullie ook een fijne tijd hebben gehad.

Ik kondigde al aan dat de openingstijden zouden veranderen. Dit seizoen ben ik voortaan op de MAANDAG geopend zowel ’s ochtends als ’s avonds behalve in de schoolvakanties. Tussen 10.00-13.00 uur én ‘s avonds van 19:00- 21:30 uur kun je terecht op het moment dat jou uitkomt bij Naaicafé DJ. Je betaalt alleen voor de tijd dat je komt.

Gesloten in de  schoolvakanties:

  • Herfstvakantie maandag 17 t/m 25 oktober 2015 oftewel week 43
  • Kerstvakantie 19 december 2015 t/m 3 januari 2016 oftewel week 52 en 53
  • Voorjaarsvakantie maandag 20 t/m 28 februari 2016…

View original post 342 woorden meer

Geef een reactie

