20141121_130940_1Er zijn heel veel dingen waarover ik zou kunnen bloggen maar op een of andere manier willen de verhalen uit mijn hoofd niet uit mijn handen op het toetsenbord rollen. Ik heb wel een begin gemaakt met alle ‘achterstalligheden’ en een aantal receptenkaarten geschreven van gerechten en baksels die hier erg op prijs werden gesteld door manlief en de pubers. Het zijn absoluut geen culinaire hoogstandjes. Daar was ik het afgelopen anderhalf jaar ook niet toe in staat. Koken was wel iets wat me tot rust bracht maar veel nieuwigheden heb ik niet gemaakt want de laatste editie van ‘Uit de keuken van’ dateert van november 2014.

Omdat het vakantie is doe ik lekker lui …. hier zijn ze. Fijne koningsdag morgen en een fijne vakantie als jullie die hebben.

Aardappelschotel Heerlijk Slagveld

Om je vingers bij op te eten

recept erwtensoep

Het is er helaas nog steeds weer voor

recept bitterballen van arjen en els

Recept van moeder op zoon doorgegeven en nu vastgelegd voor eeuwig

recept gevulde paprika's

Super simpel en handig om restjes in te verwerken

recept appelcrumble

Hij was al op voordat ik een foto kon maken, dus het plaatje is van internet

Ik heb nog zo’n stel recepten uit te werken dus er volgen er nog meer……

»

  1. Affodil schreef:

    Mmmm, weer een paar leuke receptjes om uit te proberen …

    Hier is het ook een beetje van hetzelfde: ideeën genoeg, maar ze willen er niet uit komen. Vandaag toch maar weer een poging gedaan om een blogje te schrijven. Zal het nog maar eens nalezen voor ik het online gooi, want ik heb nogal veel geknipt en geplakt, dus er zouden nog wel eens een paar onbegrijpelijke zinnen tussen kunnen zitten …

  2. Veronique Hermans schreef:

    die slagveld aardappels ga ik binnenkort proberen

Geef een reactie

