atelier-dj-is-weer-begonnen

Bij thuiskomst na de vakantie had ik na de was een flinke stapel verstelwerk. Dat gebruikte ik om er met het naaien weer een beetje in te komen. 

Het voelt goed om dingen niet gelijk weg te gooien maar om ze te repareren of zodanig aan te passen dat het handiger is in gebruik. Toch heb ik wel een beetje een hekel aan verstelwerk. Ik maak liever wat nieuws. Binnenkort maak ik er een apart blogje over met wat kleine tips.

 

Ik schakelde na het verstelwerk over het recyclen van oude dingen. Ik leukte handdoeken op en maakte twee verschillende tassen. Eentje van lapje batik en eentje van een sweatshirt dat niet meer paste. Daar valt wel wat meer over te vertellen en ik zal handleidingen maken van hoe ik dat heb aangepakt.

Maar de rode tas ga ik verloten. Atelier DJ moet nl. wat naamsbekendheid krijgen. Als je me daarmee verder wil helpen dan maak je kans op deze coole recycle tas.

  • Stuur dit blog per mail, Twitter, Facebook, Pinterest, Whatsapp door aan iemand anders en/of deel de link van mijn website http://atelierdj.wordpress.com
  • Als je Facebook hebt, klik dan op de Vind-ik-leuk-knop van de Facebookpagina van Atelier DJ. Alleen het bericht leuk helpt me niet verder. Het delen van het bericht zorgt wel voor verspreiding.
  • Als je Twitter hebt, volg me dan en/of deel dan de link van deze blog http://wp.me/p1RndB-41I  en/of die van de website van Atelier DJ
  • Probeer een van deze dingen en laat het me in de reacties onder dit blog of op Facebookpagina weten.

De sluitingsdatum voor deze verlotingsactie is 30 september en op 1 oktober maak ik bekend wie de tas toegestuurd gaat krijgen.

De eerste lesafspraken zijn al weer gemaakt. Iedereen moet eerst zijn gewone leven weer op de rit krijgen na de vakantie. Het weer is ook eigenlijk nog veel te mooi om binnen achter de naaimachine te zitten.  Vanaf oktober zal het – mede door jullie reclame – wel gauw weer wat drukker worden hoop ik.

 

»

  1. Joolzz schreef:

    Wat een gaaf model, die rode tas!!

  2. kliefje schreef:

    Hele leuke tas, maar ik deel niet mee. Ik heb jou wél gedeeld. Link van je blog op FB gezet. Op hele busladingen nieuwe klanten!

Geef een reactie

