img_20170228_140953_499_1

Tja als je op 14 februari pas klaar bent met het januariproject dan heb je nog maar 14 dagen over in de kortste maand van het jaar om het februariproject af te krijgen.  Het was flink aanpoten maar het is gelukt. Ik ben een heerlijk zachte – en pluizige! – trui rijker. Binnenkort blog ik over de werkwijze want er kwam nog wel een beetje techniek aan te pas. Maar het schrijven van een tutorial is nogal bewerkelijk dus dat duurt nog even.

Toch wilde ik al trots even laten zien dat het gelukt was om de deadline van “elke maand een kledingstuk” te halen maar ook gewoon even showen. Er was nog een stukje stof over en daar maakte ik een losse col van.

20170228_140256_1

Hij past prima bij mijn paarse rokje dat ik ooit maakte van een broek. Als detail zit er een klein borstzakje op en zitten er ritsen op de schouders. Het geheel is afgewerkt met tresband dat ook wel rekbaar biaisband wordt genoemd.

20170228_140517_1

20170228_140328_1

En hier dus met een losse col erop voor de dagen dat het wat frisser is. Eigenlijk is mijn hals te kort voor een col, maar het zit zo lekker. Van mij mag het weer dus nog even niet veranderen want dan gaat mijn trui de kast in. Wordt vervolgd.

»

  1. Lianne schreef:

    Het staat je mooi Dorothe, deze kleur. En wat kun je goed zien dat je wat kilo’s kwijt bent!

  2. KnutzEls schreef:

    Hij staat prachtig en je showt als een echt fotomodel. Supermooi!

  3. Matroos Beek schreef:

    Wat knap dat je zoiets kan. De kleur staat je ook prachtig. Bewonderende groet.

  4. Gwennie schreef:

    Wat een mooie kleur!!
    Je tas valt overigens goed in de smaak bij iedereen!! ☺️ Ik sleep mijn bieb boeken er lekker overal mee naar toe!!

Geef een reactie

