P1200761_1

Afgelopen maand was het heel druk vooral met de marathontrainingen, wedstrijden, vrijwilligerswerk en nieuwe klanten. Ik merkte al snel dat ik geen ingewikkelde dingen moest gaan maken. Het zijn drie kussens geworden.

Twee zijn upcycle projecten van hoodies en de andere heeft een extra rand en een verstopte rits.

P1200756

Door alle gedoe van gisteren én doordat we ineens een tweedehands kano konden ophalen kwam ik er nog niet toe om een werkbeschrijving te maken dus er komt ook nog een deel 2 maar dan zijn hier al vast de foto’s.

First things first zeggen ze toch? En dat is voor mij nu lekker zaterdagavond koffie drinken, kletsen, misschien een filmpje kijken, haakwerk erbij. Dat laatste kreeg een impuls doordat ik afgelopen donderdag deel nam aan een Haak In in Barendrecht. Heel gezellig en inspirerend dus.

Hebben jullie ook zoveel (leuke) dingen te doen? Heb je last van keuzestress of laat je het allemaal gewoon op je af komen en kies je gewoon wat je dan goed lijkt zonder schuldgevoel?

Ik probeer een beetje losser te worden maar het ligt niet echt in mijn aard om plannen op de lange baan te schuiven. Nou ik stop gauw met bloggen, want anders is de avond al weer half om. Goed weekend verder

 

»

  1. Zorgt voor heel wat kleur in je interieur!

  2. Matroos Beek schreef:

    Wat mooi gedaan!
    Keuzestress heb ik niet echt, maar ik ben wel constant bezig en ga naadloos over van de ene activiteit in de andere. Maar nooit twee dingen tegelijk. Ik kan niet multitasken.

  3. Kakel schreef:

    En het weekend is alweer voorbij…
    Ik kan niet niets doen. Vaak heb ik genoeg leuke dingen te doen maar te weinig tijd. Het huishouden laat ik meestal voor gaan. Maar als de zon schijnt, wil ik nog weleens een uurtje buiten zitten. Met een boek erbij.
    Lieve groet.

  4. Affodil schreef:

    Plannen genoeg, maar te weinig uren in een dag. En dan kan het zomaar gebeuren dat ik “foert” zeg en niets doe en van die eerste voorjaarszon geniet. Komt er bij dat ik sowieso minstens een uur of 2 per dag op stap ben met de hond, dus dat is een flinke hap uit de voorraad vrije tijd. Ik hoop dat ik er in slaag de 3 nieuwgekochte zomerbroeken om te zomen, voor de winter er weer aan komt…
    Leuke kussens, overigens!

Geef een reactie

