Alles oké hoor, maar dat wil ik zo houden…. daarom even time out op dit blog. Misschien ook een idee voor jou/jullie? Tot later…..

17626328_1456273377745890_9040490174337077418_n

Het gedicht is afkomstig van Feetje die hele rake teksten schrijft en hier publiceert. Ze zijn ook gebundeld als boek hier verkrijgbaar.

»

  1. Matroos Beek schreef:

    Geniet van je time out! Af en toe is het heel verstandig om deze in te lassen… op meerdere vlakken…

  2. Menck schreef:

    Take your time (out). Doe ik ook.

  3. Affodil schreef:

    Moet kunnen, meid! Geniet ervan.

  4. Mrs. Brubeck schreef:

    Alle respect! Ik begrijp het helemaal! X

  5. Heel normaal dat dit af en toe eens gebeurt.
    Maar kom wel terug, hé 😉 !!

  6. kliefje schreef:

    No problemo. We zien je wel weer verschijnen…

  7. Morgaine schreef:

    Och die neem ik met regelmaat, zo ben ik pas geleden gestopt met het mee beheren van het haakhoekje, wat ene rust.

    Geniet van je rust!
    X

  8. Rob Alberts schreef:

    Geniet van de tijd voor jezelf!

    Vriendelijke groet,

  9. Kakel schreef:

    Doe maar lekker: maak tijd voor jezelf vrij. Je verdient het wis en waarachtig! We komen elkaar vanzelf weer tegen.
    Lieve groet ♥

  10. Sigrid schreef:

    Time out op z’n tijd belangrijk. Er zijn andere dingen in het leven die belangrijker zijn.
    Wilde je bedanken voor je reactie(s) op mijn blog. Het komt er bij mij ook niet altijd van om daar te reageren dus nu even hier.
    Groetjes, Sigrid

Geef een reactie

