Van je familie moet je het hebben………… Afgelopen week had mijn nicht Suzanne haar eindexpositie van de MBO-opleiding Art en Design. Hopelijk heeft ze binnenkort haar diploma op zak en kan ze genieten van een welverdiende vakantie.

Ze is een eigen bedrijfje begonnen in Amsterdam en heeft inmiddels twee opdrachten binnengehaald.  Als je geïnteresseerd bent dan moet je klikken op haar website. Natuurlijk kun je haar ook vinden op Facebook en ze exposeert 17 juni in Amersfoort bij www.struinenindetuinen.nl

Voor haar eindopdracht had ze een interieurlandschap gemaakt waarin een boom centraal stond zoals je kunt zien op de kast en de wandborden.

Zelf ben ik helemaal weg van de borden, die gewoon in de afwasmachine kunnen!

Het vraagt moed om in deze economisch niet zo florissante tijden een bedrijf op te zetten als kunstenaar en ik bied graag mijn blog aan als plaats om meer bekendheid te krijgen. Als je dit bericht wilt rebloggen dan zal Suzanne dat zeker op prijs stellen.  Kijk vooral op haar website wat ze allemaal nog meer kan. Succes Suzanne!

»

  1. Zuster Klivia schreef:

    Zeker knap! Ik vind ze ook erg mooi, ben gek op bomen.

    Btw: ik ben geabonneerd op je blog, maar krijg geen melding per mail als je publiceert. typisch?

    • djaktief schreef:

      Hi Kliefje,

      Ik heb even mijn dashboard geraadpleegd en je staat op following ipv follow, dat betekent geloof ik dat je wel op de followbutton hebt geklikt maar niet de bevestiging hebt beantwoord die naar je mail wordt gestuurd. Mijn advies is om mij even op unfollow te klikken, uit de blog te gaan en dan alles even opnieuw te doen, dus op follow te klikken en waarschijnlijk komt er dan een berichtje in je inbox dat je moet aanklikken. Ik hoop dat het gaat lukken. Mocht dat niet werken dan kun je nog via RSS en via een losse mail me volgen (zie zwarte kolom links 3e en 4e vakje van boven.

      groetjes,

      Dorothé

  2. Affodil schreef:

    Inderdaad heel mooi! Succes, meid!

  3. Jacqueline schreef:

    Ziet er fantastisch mooi uit deze kunstwerken. Ik hoop dat je nichtje er veel succes mee gaat boeken.

  4. Ada schreef:

    Het ziet er allemaal prachtig uit

    Groetjes Ada

  5. Nicole schreef:

    Ik vind het ook prachtig! Mooi met die bomen. En wat een lieve tante heeft ze aan jou, dat je haar werk voor haar promoot!

  6. veronique schreef:

    Eigentijds en prachtig.
    Leuk als je je huis nieuw gaat inrichten.
    Veel succes.

  7. Sally Deprez schreef:

    Je nichtje maakt heel erg mooie dingen…

Geef een reactie

