4 reacties Voeg uw reactie toe

  1. baasbraal schreef:

    Net je interview gelezen, leuk man! Waar woon jij ergens in Rotterdam? Die Brienenoordbrug, daar ben ik mee opgegroeid. Ik heb vanaf mijn tiende op het Zevenbergsedijkje gewoond (zijweg van de Hordijk) en daarvoor in Sportdorp (Turnstraat). Ik vind het heel wat om op je achtenveertigste nog aan een echte loopcarrière te beginnen, respect!.

    1. djaktief schreef:

      Hi Janneke,
      Ik woon ten zuiden van Rotterdam in Barendrecht, maar ik ben geboren aan boord en vanaf mijn 7e heb ik in Nijmegen gewoond. De liefde bracht me naar Rotterdam en omstreken. Ik ben op mijn 46 ste (48 is typefoutje) begonnen met hardlopen zie ook https://djaktief.wordpress.com/2011/11/11/waarom-hardlopen/

      Ik fiets wel eens langs de Hordijk ik naar de stad ga en ik zal de groeten van je doen 😉

      groetjes,
      Dorothé

  2. Ada schreef:

    Altijd leuk om met mensen met dezelfde raakvlakken je verhaal te kunnen delen

    Heel fijn weekend .!
    Ada

  3. Tiny Raijmakers schreef:

    Ik las het al. Een heel verhaal!

Plaats een reactie